Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین از احزاب پیشروی شیعیان پاکستان در دیدار با نخست وزیر این کشور بر لزوم تحکیم ارتباطات منطقه‌ای پاکستان با مشارکت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

علامه "راجا ناصر عباس جعفری" روز جمعه در دیدار با "عمران‌ خان" نخست وزیر پاکستان با وی درخصوص تحولات داخلی، تقویت وضعیت امنیتی در ایام محرم، اوضاع منطقه‌ای و بین المللی تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش مطبوعاتی حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: علامه جعفری خواستار توجه پاکستان به تحولات منطقه به ویژه لزوم گسترش ارتباطات منطقه‌ای با ایران، چین  روسیه و ترکیه شد.

در این بیانیه آمده است: طرفین ضمن بررسی تحولات پیرامون منطقه بر ضرورت وحدت داخلی برای مقابله با دشمنان و مخالفان صلح و آشتی در جامعه پاکستان تاکید کردند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و برای دفع این تهدید انسجام ملی و وحدت اجتناب ناپذیر است.

نخست وزیر پاکستان منابع ملی کشور را اولویت دولت خود دانست و از تلاش‌های علامه جعفری و حزب مجلس وحدت مسلمین برای ترویج وحدت و ثبات ملی قدردانی کرد.

عمران‌خان تاکید کرد: ما از تمامی ابتکار و پیشنهادها از جانب ذی‌نفعان سیاسی کشور به ویژه حزب مجلس وحدت مسلمین برای تقویت وحدت و ثبات در پاکستان استقبال می‌کنیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حزب مجلس وحدت مسلمین منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاکستان بر اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، دهم اردیبهشت‌) در نشست خبری که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه مصداقی خوب برای همکاری میان دستگاه‌های مختلف کشور است. همان‌طور که ما شاهد همکاری میان دیپلماسی و میدان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بودیم، برگزاری چنین نمایشگاهی هم نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی افزود: افزایش نرخ تبادلات و توافق‌های ایران با شریکان خارجی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تحقق برخی پروژه‌های مشترک، چه در حوزه‌ همسایگان و چه با کشورهای دورتر، نشان‌دهنده موفقیت نسبی ایران بوده است و البته ما به تلاش خود همچنان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره پروژه خط لوله گازی آی‌پی نیز تصریح کرد: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است که در سفر اخیر رئیس‌جمهوری مورد اهتمام بوده است؛ ازاین‌رو در چارچوب توافق دوجانبه انتظار داریم این پروژه مهم و راهبردی به نتیجه برسد.

کنعانی با بیان اینکه طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید کرده است، گفت: مذاکرات کارشناسی انجام‌شده، همچنین مذاکرات سطح عالی انجام‌شده پیشین دو کشور، زمینه‌ساز آغاز فاز اجرایی ٨٠ کیلومتری اجرای این خط لوله در خاک پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است