Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@00:38:07 GMT

بدرفتاری پلیس انگلیس با اقلیت‌ها

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۰۸۳۶

بدرفتاری پلیس انگلیس با اقلیت‌ها

خبرگزاری میزان- دو سوم اقلیت‌های قومی در انگلیس احساس می‌کنند که نیرو‌های پلیس این کشور نسبت به آنها مغرضانه عمل می‌کنند. تاریخ انتشار: 23:15 - 07 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۵۱۷

خبرگزاری میزان – یک نظرسنجی نشان می‌دهد که دو سوم سیاه پوستان و سایر اقلیت‌های قومی در «انگلیس» احساس می‌کنند که نیرو‌های پلیس انگلیس علیه آنها مغرضانه عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شینهوا، ۸۰ درصد سیاه پوستان و بنگلادشی‌های ساکن در انگلیس اینگونه فکر می‌کنند؛ همچنین حدود ۵۰ درصد از چینی‌ها هم بر این باورند.

یک موسسه خیریه ماه گذشته و در نتیجه مرگ جورج فلوید در آمریکا و اعتراضات ضد نژادپرستی در انگلیس، در مورد هزار بزرگسال در انگلیس تحقیق کرد.

بیشتر بخوانید: انگلیس؛ مرکز مصرف مواد مخدر در اروپا مواجهه انگلیس با موج بی خانمانی

مرگ فلوید اعتراضاتی را در سراسر آمریکا و کشور‌های دیگر بر سر رفتار نژادپرستانه پلیس به راه انداخت.

در همین حال ۷۵ درصد سیاه پوستان، ۷۱ درصد بنگلادشی‌ها و ۵۰ درصد هندی‌های ساکن در انگلیس گفته اند که باور دارند در دادگاه‌های انگلیس برخورد جدی تری نسبت به سفید پوستان با آنها می‌شود.

یک مقام پلیس انگلیس، می‎گوید «نتایج این نظرسنجی نگران کننده است و نشان دهنده بی اعتمادی به رفتار و عملکرد پلیس و به ویژه در میان اقلیت‌های قومی است.»


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که طوفان روز شنبه شهر گوانگژو در جنوب چین را درنوردید و پنج نفر کشته و بیش از ۱۴۰ ساختمان آسیب دیدند. ویدئو‌های منتشرشده در فضای مجازی، آسمان ابری را نشان می‌دهد که کیسه‌های زباله در طوفان پیچنده (تورنادو) در هوا می‌چرخند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!