Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها گیمر‌های زیادی در سراسر دنیا منتظر رونمایی و ارائه نسل جدید کنسول‌های بازی هستند تا بتوانند لذت لحظات هیجانی بازی‌های روز دنیا را با ps5 تجربه کنند. اخباری که در گذشته منتشر شده بود حاکی از آن بود که کنسول بازی ps5 تا پایان سال جاری رونمایی می‌شود، اما اطلاعات دقیقی از ویژگی‌ها و قیمت این کنسول در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تازه‌ ترین اخبار از کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو

کنسول بازی ps5 قبل از اینکه رونمایی شود توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و افراد را در انتظاری عجیب برای اینکه بتوانند با این کنسول بازی کنند قرار دهد به طوری که تعدادی از گیمر‌ها اقدام به پیش خرید این کنسول بازی کرده اند.

چندی پیش یک سایت ژاپنی تصویری را از قیمت و تاریخ انتشار کنسول بازی ps5 منتشر و پس از لحظاتی آن را پاک کرد. بر اساس این تصویر نسخه دیجیتال این کنسول ۳۹۹ دلار و نسخه استاندارد آن که از دیسک پشتیبانی می‌کند ۴۹۹ دلار قیمت دارد و در تاریخ ۳۰ آبان رونمایی و عرضه می‌شود. البته پاک شدن سریع این تصویر از روی سایت ژاپنی نشان می‌دهد که اطلاعات درون تصویر شایعه‌ای بیش نیست.

در ادامه تصویر منتشر شده از سوی سایت ژاپنی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول بازی فناوری جدید بازی رایانه ای کنسول بازی ps5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)

همه ما با خودروهای تیون شده منصوری آشنا هستیم اما این بار نوبت به یک موتورسیکلت مشهور ایتالیایی رسیده است. این تیونر نام آشنا برای اولین بار از وسپا مونا ادیشن رونمایی کرده است، موتورسیکلتی که فقط به تعداد ۹۹ دستگاه تولید خواهد شد.

به گزارش پدال، منصوری موناکو ادیشن بر پایه وسپا التریکا شکل گرفته و دارای بهبودهای ظاهری متنوع به ویژه تریم فیبر کربن و چرم است. همچنین بدنه‌ای با رنگ‌آمیزی متمایز و رنگ‌های پرچم موناکو جزو دیگر ویژگی‌های موتورسیکلت وسپا منصوری خواهند بود. علاقه‌مندان به این شرکت حتی می‌توانند متوجه نشان خانه گریمالدی در پانل‌های جانبی فیبر کربنی شوند.

متأسفانه منصوری در بخش قوای محرکه موتورسیکلت وسپا هیچ تغییری ایجاد نکرده و بنابراین از این نظر تفاوتی بین موناکو ادیشن و مدل‌های استاندارد وجود ندارد. این موتورسیکلت از دو حالت سواری اکو و پاور سود می‌برد و به لطف باتری لیتیوم یوم و سیستم احیای انرژی می‌تواند شعاع حرکتی مناسبی را ارائه نماید.

البته نباید موتورسیکلت برقی موردبحث را با یکی دیگر از پروژه‌های مشابه منصوری یعنی فراری ۴۵۸ اسپایدر ۲۰۱۲ اشتباه گرفت چراکه آن خودرو به تعداد ۳ دستگاه تولید شد.

منصوری می‌گوید هدف از تولید چنین موتورسیکلتی ارائه یک اسکوتر با حداکثر قابلیت حمل‌ونقل روزمره و درعین‌حال دوستدار محیط‌زیست است. این تیونر علاوه بر بدنه‌ای با ترکیب رنگ‌های پرچم موناکو گل پخش‌کن و پانل‌های جانبی فیبر کربنی را تولید کرده است. صندلی چرمی با دوخت سفارشی نیز جزو دیگر موارد قابل‌توجه است.

منصوری قیمت موتورسیکلت موناکو ادیشن را اعلام نکرده اما اگر قیمت سایر محصولات این تیونر را به عنوان یک معیار در نظر بگیریم، برچسب قیمت شش رقمی و حتی بالاتر شاید باعث تعجب ما نشود. نظر شما درباره این موتورسیکلت چیست؟

  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)