Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا افرادی که هنگام سخنرانی وی در واشنگتن تظاهرات کردند را عده‌ای اوباش نامید.

به گزارش بی‌بی‌سی، ده‌ها هزار آمریکا در سالروز سخنرانی تاریخی مارتین لوترکینگ - من رویایی دارم - با حضور در محوطه بزرگ مرکز واشنگتن به نابرابری‌های نژادی و خشونت پلیس علیه آمریکاییان آفریقایی‌تبار اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای خانواده «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست که مرگ او زیر زانوی افسر پلیس شهر مینیاپولیس اعتراضات چند ماه اخبر در سراسر آمریکا را جرقه زد از سخنرانان این تجمع در واشنگتن دی‌سی بودند.

خواهر جورج فلوید که یکی از سخنرانان تجمع روز جمعه بود، از معترضان در سراسر آمریکا خواست که میراث او باشند».

بریجیت فلوید گفت: «برادر من نمی‌تواند امروز و اینجا سخن بگوید اما ما باید صدای او شویم و موجب تغییر شویم».

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تظاهرات علیه نژادپرستی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!

به گزارش جماران؛ رئیس کنگره آمریکا به «آکسیوس» گفته است: ویزای دانشجویان خارجی که در تظاهرات نقش دارند، پس گرفته می‌شود و تخفیف‌های مالیاتی اعمال شده برای دانشجویانی که در اعتراضات شرکت کرده‌اند لغو می‌شود.

«آکسیوس» همچنین گزارش داده که نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا درصدد تصویب طرحی هستند که به‌موجب آن تدابیر تنبیهی علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • ببینید | نگاه زاکانی رو به دوربین صداوسیما در هنگام سخنرانی رئیسی سوژه شد!
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک