Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادات گل محمدی اظهار کرد: مدیران باشگاه باید جوابگوی انتقادات باشند و خواسته‌های گل محمدی را برآورده کنند تا قهرمانی‌ها در لیگ برتر فوتبال ادامه یابد.

محرمی درباره احتمال استعفای گل محمدی اظهار کرد: من موافق نیستم که گل محمدی استعفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال گل محمدی توانست مسیر قهرمانی را پشت سر بگذراند و باید بازیکنان مدنظرش جذب شوند تا نقاط ضعف تیم پرسپولیس برای فصل بعد پوشش داده شود. همچنین گل محمدی هری پاتر نیست که با چوب جادویی بتواند معجزه کند.

مدیران پرسپولیس باید نفرات مورد نیاز کادر فنی را جذب کنند 

او ادامه داد: به هر حال تیم پرسپولیس لیست ورودی و خروجی در فصل نقل و انتقالات دارد. کادر فنی پرسپولیس برخی از بازیکنان را برای فصل بعد نمی‌خواهد، اما بازیکنانی هم باید برای تقویت تیم جذب شوند. اگر مدیران باشگاه  خواهان قهرمانی هستند باید نفرات مورد نیاز کادر فنی را به خدمت بگیرند.  

محرمی درباره عملکرد گل محمدی بیان کرد: تیم پرسپولیس با هدایت گل محمدی توانست  با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شود. البته گل محمدی در بازی دربی اشتباه و پنالتی زن‌های تیم  را تعویض کرد. همین موضوع باعث شد که استقلالی‌ها برنده جام حذفی شوند. به هر حال گل محمدی درخواست جذب بازیکن کرده است تا نقاط ضعف تیمش را برطرف کند و مدیران پرسپولیس باید به تعهدات خود عمل کنند.

بعضی ها می خواهند استقلال قهرمان جام حذفی شود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه بعضی‌ها دوست دارند که استقلال قهرمان جام حذفی شود، گفت: بله صددرصد این موضوع درست است که می‌خواهند استقلال قهرمان جام حذفی شود. به نظرم  سر پرسپولیس را در دربی بریدند و داور مسابقه صحنه‌های خطا بر روی بازیکنان پرسپولیس را سوت نمی‌زند.

برای داور بازی دربی متاسفم 

او افزود: برای حیدری داور بازی دربی متاسفم که قضاوت خوبی نداشت. همچنین این موضوع مشخص است که می‌خواهند پوکر قهرمانی ما را خراب کنند. البته در سوپر جام شاهد یک دربی دیگر خواهیم بود و پرسپولیسی‌ها می‌توانند در آن بازی جبران مافات کنند.

پرسپولیس باید یک دروازه بان برای فصل بعد جذب کند

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس در صورتی که برای فصل بعد تقویت شود به طور حتم می‌تواند به موفقیت دست یابد. رادوشوویچ دروازه بان زحمت زیادی کشیده است، اما مسئولان پرسپولیس باید یک دروازه بان جذب کنند.

محرمی در پایان گفت: من آینده درخشانی برای پرسپولیس ترسیم می‌کنم، چون این تیم بازیکنان جوانی در اختیار دارد که به طور حتم آن‌ها می‌توانند جانشین باتجربه‌ها شوند و به تیم خود کمک کنند.

بیشتر بخوانید

یحیی گل محمدی از پرسپولیس استعفا می‌کند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مجتبی محرمی یحیی گل محمدی برای فصل بعد جام حذفی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون، اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)