Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:08:46 GMT

ورود ۱۸۰۰ مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۱۶۵۷

ورود ۱۸۰۰ مرسدس بنز برقی به ناوگان آمازون

شرکت آمازون در راستای کاهش آلایندگی کسب و کار خود تا سال ۲۰۴۰ تعداد ۱۸۰۰ دستگاه ون برقی برای ناوگان تحویل کالای اروپایی خود به شرکت مرسدس بنز سفارش داد.

به گزارش ایسنا، آمازون اعلام کرد که عمده خودروهای برقی مرسدس بنز امسال وارد خدمت خواهند شد و سفارش این شرکت شامل ۱۲۰۰ دستگاه مدل برقی اسپرینتر و ۶۰۰ دستگاه مدل برقی ویتوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفارش بزرگترین سفارشی است که تاکنون برای خودروهای برقی مرسدس بنز انجام گرفته و شامل ۸۰۰ ون برای آلمان و ۵۰۰ ون برای انگلیس است.

با این حال کمتر از سفارش اخیر آمازون برای ۱۰۰ هزار دستگاه ون تحویل کالای برقی از شرکت ریویان اتوموتیو است که این غول فروش اینترنتی در آن سرمایه گذاری کرده است.

جف بزوس، مدیرعامل آمازون در بیانیه ای اعلام کرد توافق اخیر بخشی از حرکت این شرکت برای ایجاد ناوگان حمل و نقل پایدار در جهان است.

مرسدس بنز روز جمعه به تعهد جوی پیوست که سال گذشته از سوی آمازون آغاز شد و از امضا کنندگان می خواهد انتشار آلایندگی کسب و کارشان را تا سال ۲۰۴۰ به صفر برسانند. این شرکت خودروسازی پیش از این اعلام کرده بود داشتن ناوگان خودروهای پاک را تا سال ۲۰۳۹ هدف گذاری کرده است.

آمازون در سال ۲۰۱۸ بزرگترین مشتری ون غیربرقی اسپرینتر مرسدس بنز شد و ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو را برای تحویل کالا سفارش داد.

بر اساس گزارش رویترز، سایر شرکتهای تحویل کالا به دنبال برقی کردن ناوگان خودروهایشان هستند. شرکت یونایتد پارسل سرویس در ژانویه ۱۰۰ هزار خودروی تحویل کالا به شرکت انگلیسی Arrival Ltd سفارش داد.

شرکتهای خودروسازی دیگر در تلاش برای عرضه ونهای برقی به بازار هستند. فورد موتور قصد دارد یک مدل تمام برقی ون ترانزیت را در سال ۲۰۲۲ در آمریکای شمالی عرضه کند و جنرال موتورز قصد دارد تولید یک ون برقی را در اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمازون مرسدس بنز مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار مجید شجاع در مراسم الحاق خودرویی به ناوگان ترابری مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای عملکرد بهتر در انجام مأموریت‌های سازمانی تعداد ۷ دستگاه لندکروز عملیاتی، ۶ دستگاه هایلوکس، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه لندکروز شیلتر با تجهیزات فاوایی، یک دستگاه سمند و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت به ناوگان ترابری فرماندهی مرزبانی استان واگذار شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: همچنین با انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، تعداد ۲ دستگاه اتوبوس نیز به این ناوگان ملحق و مورد استفاده سازمانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد یک دستگاه مینی بوس بنز و یک دستگاه وانت کاپرا که از چرخه خدمتی خارج شده بود، بازسازی کامل و به چرخه خدمتی برگشت داده شد.

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران