Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@22:02:43 GMT

مشارکت گیلانیان در پویش مردمی ایران همدل

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۱۸۲۱

مشارکت گیلانیان در پویش مردمی ایران همدل

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرحله دوم پویش ایران همدل که با شعار "از همدیگر گره گشایی کنیم" همزمان با عید سعید غدیر به طور رسمی آغاز شده بود تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

این پویش با هدف تحقق جامعه سالم و با محوریت کمک به کودکان زیر ۶ سال دچار مشکلات تغذیه‌ای، مادران باردار و شیرده و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان از عزاداران حسینی خواست نذوراتشان را در قالب پویش ایران همدل به این نهاد حمایتی اهدا کنند.

بیشتر بخوانید

عزاداری ماه محرم با در نظر داشتن حفظ سلامتی مردم برگزار می شود  توزیع بسته های حمایتی میان نیازمندان متاثر از ویروس کرونا  تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا

شهروندان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شناسه پرداخت ۸۸۰۳۱۹۲۴۱ در پویش ایران همدل شرکت کرده و کمک هایشان برای تهیه غذای گرم و بسته معیشتی و توزیع بین نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی محرم 99 ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در نظر دارد، صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان را به منظور تحقق شعار سال تشکیل دهد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: دو مجتمع سرمایه گذاری با کاربری مسکونی – تجاری سال ۱۴۰۲ تکمیل شد که یکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و یکی دیگر در بلوار غدیر است.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۳ نیز دو مجتمع یکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و یکی در بلوار امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امید است که سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با توجه به شعار سال که رهبر انقلاب انتخاب کردند بتواند در تولید مسکن مشارکت داشته باشد.

رمضانی تصریح کرد سازمان در بلوار امام رضا (ع) و در یک مجموعه ۲۰۰ واحدی شراکت دارد و مجتمع‌هایی که در بلوار پیامبر اعظم (ص) است هرکدام ۱۰۰ واحد را شامل می‌شوند.

وی گفت: ۶ بلوک دیگر در مجموعه ۴۸ هکتاری پردیسان وجود دارد که برای سال ۱۴۰۳ جذب سرمایه گذار انجام می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم عنوان کرد: در سایت ۴۸ هکتاری بر اساس نقشه‌ها و ابعاد، هرکدام از زمین‌ها حداقل ۷۰ یا ۸۰ واحد محصول خواهند داشت و نیاز پردیسان برای واحدهای تجاری را تأمین می‌کند.

رمضانی تاکید کرد: سال گذشته یک بلوک در بلوار پیامبر اعظم (ص) به مجموعه‌های فرهنگی در قالب موزه دین و زندگی تحویل داده شد و این مجموعه هم اکنون در حال گرفتن پروانه و تأیید نقشه‌هایش است.

وی گفت: در خصوص مجموعه‌های ورزشی، مجموعه‌ای مختص بانوان آماده شده تا بتوان در بوستان نجمه آن را به بهره برداری رساند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم تصمیم دارد یک صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان ایجاد کند اظهار کرد: هدف این است که مردم بتوانند در پروژه‌های شهری مانند ساخت بدنه خیابان جعفر طیار (ع) مشارکت کنند.

رمضانی اضافه کرد کرد: این اقدام یک مسیر جدید در مدیریت شهری برای استفاده از سرمایه‌های مردم و ایجاد زمینه مشارکت اقتصادی برای شهروندان است.

وی ادامه داد: این صندوق‌ها بر اساس قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند جذب سرمایه از اشخاص حقیقی و حقوقی داشته باشد.

کد خبر 750858

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود