Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری از برگزاری مرحله دوم پویش ایران همدل از عید غدیر تا پایان صفر خبر داد و گفت: در قالب این پویش دو طرح اطعام حسینی و احسان حسینی با مشارکت خیرین در ماسال برگزار می‌شود.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در ماه‌های محرم و صفر طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی، با کمک خیران اجرا می‌شود.

 

وی گفت: در ادامه طرح مواسات و کمک مومنانه، در قالب طرح اطعام حسینی از عید غدیر تا امروز(تاسوعای حسینی) 2 هزار و 150 پرس غذا به ارزش 43 میلیون تومان و در قالب طرح احسان حسینی 158 بسته معیشتی به ارزش 37 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

حیدری تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت‌های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش‌تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال خاطرنشان کرد: مردم به ساحت مقدس امام حسین(ع ( و اهل بیت ارادت خاصی دارند و پیش‌بینی می‌کنیم، تا پایان ماه محرم و صفر مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته‌های غذایی زیادی بتوانیم میان نیازمندان توزیع کنیم.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اطعام حسینی طرح احسان حسینی احسان حسینی احسان حسینی اطعام حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین