Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:26:50 GMT

شهادت یکی از فرماندهان الحشد الشعبی در شرق عراق

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۴۱۴

شهادت یکی از فرماندهان الحشد الشعبی در شرق عراق

 فرماندهی نیرو‌های مردمی عراق (الحشد الشعبی) از شهادت یکی از فرماندهان نظامی خود در حمله علیه مواضع داعش در شرق عراق خبر داد.

الحشد الشعبی بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای کشته شدن یک فرمانده خود در جریان درگیری با نیرو‌های گروه تروریستی داعش در روستای شیرک در شهر کرد نشین خانقین را تائید کرد. در بیانیه الحشد الشعبی آمده است عامر احمد صالح، مسئولیت توپخانه فرماندهی عملیات الحشد الشعبی را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین بنا بر بیانیه الحشد الشعبی نیرو‌های این سازمان موفق به ناکام گذاشتن حمله عناصر وابسته به داعش در شمال شرق استان دیاله شدند.

پس از شکست داعش و باز پس گیری مناطق مسکونی تحت کنترل این گروه، عناصر تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق پخش شده اند و به صورت گاه و بی گاه اقدام به انجام عملیات تروریستی در عراق می‌کنند. نیرو‌های مردمی عراق از سال ۲۰۱۶ به طور پیوسته در حال انجام عملیات برای نابودی هسته‌های مخفی عناصر داعش هستند.

پیشتر نیز نیرو‌های الحشد الشعبی موفق شدند عملیات تروریست‌های داعش برای تصرف استان دیاله را خنثی کنند و ده‌ها تن از عناصر این گروه را به هلاکت برسانند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرمانده الحشد الشعبی عراق پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید