Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@14:43:36 GMT

مسافران بازگشت خود را به لحظه آخر موکول نکنند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۴۷۴

مسافران بازگشت خود را به لحظه آخر موکول نکنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار کرد: در چند روز اخیر به دلیل تعطیلات نسبتاً طولانی حجم قابل توجهی از مسافران وارد مازندران شدند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برای روز عاشورا که آخرین روز تعطیلات است، شاهد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان مازندران به‌خصوص محورهای جنوبی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران از مسافران خواست برای سفر خود زمان‌بندی کنند و بازگشت به استانشان را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

قدمی تاکید کرد: بر خلاف ترافیک روزهای ورود مسافران که در چند روز پراکنده شده بود، ترافیک زمان بازگشت مسافران سنگین‌تر پیش‌بینی می‌شود و ممکن است مسافران ده‌ها ساعت در جاده‌ها گرفتار شوند.

وی همچنین به محدودیت‌های ترافیکی برای جاده هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: برای امروز و فردا این ۲ جاده مواصلاتی به پایتخت در ساعات بعد از ظهر و شب از مازندران به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد.

قدمی شرایط فعلی محورهای مواصلاتی استان را عادی و ترافیک را روان توصیف کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر امروز شاهد نخستین موج ترافیکی باشیم.

تسریع در بازگشت از ییلاقات

فرمانده پلیس راه مازندران به سفر چندروزه مازندرانی‌ها به سمت ییلاقات اشاره کرد و افزود: حضور مردم استان در ییلاقات نیز قابل توجه بوده که این مسئله باعث می‌شود بار ترافیکی جاده چند برابر شود.

قدمی از مردم مازندران هم خواست تا زودتر از ییلاقات بازگردند و یا در صورت امکان بازگشت خود را به بعد از تعطیلات موکول کنند.

بر اساس اعلام پلیس راه کشور تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه  در تاریخ‌های هشتم ، نهم و دهم شهریور تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ همان‌ روز از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۸ همان روز از چالوس به سمت استان البرز به صورت یک‌طرفه است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور نیز تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ از چالوس به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

پلیس اعلام کرد که درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

کد خبر 544494 برچسب‌ها استان مازندران ترافیک - جاده‌ای

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران ترافیک جاده ای وسایل نقلیه پلیس راه یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

tags # جاده چالوس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز