Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هیئات مذهبی استان مرکزی پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت می‌کنند. - اخبار استانها -

سید محمد جمالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای استان اظهار داشت: اراک، دلیجان، ساوه، فراهان و کمیجان در وضعیت قرمز و شهرستان‌های خمین و آشتیان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا آمار کاهشی داریم که ناشی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه اخیر به ویژه در دوهفته گذشته صورت گرفته است.

جمالیان تصریح کرد: از مردم درخواست داریم که در این روزها از مسافرت و سفرهای بین‌شهرستانی پرهیز کنند و افراد سالمند و بیماران زمینه‌ای در منزل و از طریق برنامه‌های تلویزیونی و فضای مجازی عزاداری کنند.

10 هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی بین هیئات مذهبی دورود توزیع می‌شودناظرین بهداشتی بر فعالیت هیئات مذهبی نظارت شبانه روزی دارندامام جمعه بندرعباس: نوآوری‌های خوبی را در جهت حفظ و صیانت از قیام عاشورا در هیئات مذهبی شاهد بودیم

وی بیان کرد: در هیئات مذهبی و اجتماعات برچسب‌های رعایت فاصله اجتماعی نصب شده است بنابراین کسانی که برای عزاداری و سوگواری امام حسین(ع) در هیئات مذهبی حضور پیدا می‌کنند فاصله اجتماعی را رعایت و پس از پایان مراسم به هیچ عنوان ازدحام نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: پخش نذورات و برپایی موکب و ایستگاه صلواتی ممنوع است بنابراین ارگان‌های مختلف از جمله دانشگاه علوم پزشکی  برای دریافت نذورات مردمی برای بیماران مبتلا به کرونا و سرطانی آمادگی دارد.

انتهای پیام/713/ ز

R7980/P/S6,73/CT1 بیشتر بخوانید... هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود استاندار چهارمحال و بختیاری: در مقابل قرار دادن اماکن دولتی به هیئات وجهی دریافت نشود هیئات مذهبی کاشان بیش از ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود استاندار چهارمحال و بختیاری: در مقابل قرار دادن اماکن دولتی به هیئات وجهی دریافت نشود هیئات مذهبی کاشان بیش از ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ دادستان گیلان: قاتل رومینا اشرفى ‌به ۹ سال حبس و پرداخت دیه ‌محکوم شد /‌ رأى قابل فرجام‌خواهى است ۲ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۳ گزارش| بی‌توجهی برخی هموطنان به هشدارها و مسافرت به گیلان / شرایط کرونا رو به «بحران» است ۴ رئیس پلیس‌راه استان قم: برای نخستین بار شاهد ترافیک سنگین در محورهای قم از ابتدای شیوع کرونا بودیم ۵ کلنگ‌زنی ۲۵۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در قم+ فیلم ۶ گزارش|‌جولان مسافران کرونایی در جاده‌های مازندران / مردم هیچ اعتنایی به توصیه‌های مسئولان بهداشتی ندارند ۷ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۸ رویکردهای تشویقی برای جذب سرمایه‌گذاران در گیلان؛ مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خزر توسعه می‌یابد مهمترین اخبار استانها عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم گزارش|گرانی سرسام‌آور در بازار لوازم خانگی/ کالا گران و مشتری کمیاب گزارش ویدئویی| نمایش روایت عاشقی قوم بنی هاشم به صورت شبیه‌خوانی در فضای مجازی حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی/ عزاداران تمامی پروتکل‌ها را لحاظ می‌کنند مهمترین اخبار تسنیم تظاهرات هزاران نفر در پایتخت آمریکا/ ترامپ: معترضان واشنگتن اراذل و اوباش هستند ماجرای شهادت اباالفضل(ع) به روایت رهبر انقلاب شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس فیلم دیده‌ نشده از مداحی "شهید سلیمانی" در روستای پدریش دانشگاه واشنگتن: شمار قربانیان کرونا در آمریکا تا دسامبر به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی رعایت می کنند هیئات مذهبی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال