Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:34:40 GMT

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم ۹۸

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۹۶۴

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل دیپلم ۹۸

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشمولان فارغ التحصیل دیپلمی که در سال ۹۸مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال ۹۹ شرکت کردند با توجه به مقررات و به جهت رفع مشکل این عزیزان تا ۳۱ شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست ها در دفاتر پلیس +۱۰ می باشد و زمان اعزام به خدمت این عزیزان در ماه های آتی مشخص می شود.

وی افزود: مشمولان عملا تا فرارسیدن زمان اعزام خدمت خود فرصت انتخاب رشته و در صورت فراهم شدن شرایط توسط سازمان سنجش امکان ثبت نام بدون دغدغه در دانشگاه را دارند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور مساعدت و تعیین تکلیف این مشمولان منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان بندی انتخاب رشته، ثبت نام و زمان دقیق شروع به تحصیل این عزیزان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط به این عزیزان را به زودی اعلام می کند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: در صورت عدم اعلام برنامه زمان بندی مناسب از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های مذکور و نیز شروع به تحصیل این عزیزان در ترم دوم، اعزام مشمولان در نزدیک ترین ماه انجام تا آنها بتوانند دوره آموزشی خود را در نیروهای مسلح گذرانده و در صورت تمایل در بهمن ماه از خدمت ترخیص می شوند.

وی ادامه داد: کلیه نیروهای مسلح موظف هستند برابر مقررات در صورت اعلام قبولی مشمولان به سرعت نسبت به تسویه حساب با مشمولان اقدام به جهت ادامه تحصیل آنها را به سازمان وظیفه عمومی معرفی کنند.

سردار مهری با اعلام اینکه مشمولان و خانواده های آنها هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا و همکاران بنده در ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال رفع مشکلات مشمولان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شب های محرم هفته دولت دارا دوم تاسوعا روستای ابوالفضل شینزو آبه سردار مهری سربازی مشمولان اعزام به خدمت شب های محرم هفته دولت دارا دوم تاسوعا روستای ابوالفضل شینزو آبه سازمان وظیفه عمومی ناجا نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار