Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:30:12 GMT

عزاداری شب تاسوعای حسینی در ابرکوه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۲۹۹۴

عزاداری شب تاسوعای حسینی در ابرکوه

ایسنا/یزد هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی، مجالس عزاداری در نقاط مختلف شهرستان ابرکوه در قالب مراسم سخنرانی، روضه‌خوانی، سینه‌زنی و زنجیرزنی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

هر چند محدودیت‌های کرونایی و احتمال خطر انتقال و شیوع کرونا همچنان ادامه دارد اما مردم متدین شهرستان ابرکوه آیین عزاداری دهه اول محرم را تعطیل نکرده و با رعایت تمام اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مجالس روضه‌خوانی، سخنرانی، سینه‌زنی و زنجیرزنی را برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شب گذشته به مناسبت تاسوعای حسینی مجالس عزاداری در تمامی محلات شهر ابرکوه و مهردشت برگزار شد.

کمیته نظارتی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا و همچنین «محمد کاظمی نسب» فرماندار ابرکوه، از نحوه برپایی این مراسم‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده در محل‌های عزاداری بازدید داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابركوه عزاداری امام حسین ع تاسوعا زنجیر زنی استانی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون