Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این وبینار با حضور دبیران کل کشورهای ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، افغانستان و جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که بر اساس دستور جلسه پیشنهادی، بررسی شرایط کشورهای منطقه در مقابله با ویروس کرونا در حوزه ورزش، تصمیم گیری در مورد تعویق زمان برگزاری مسابقات آسیای مرکزی و بررسی تمهیدات لازم جهت حضور در بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ از مهمترین مباحثی بود که در این وبینار مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آنلاین کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فرید فتاحیان مدیر واحد بین الملل حضور داشتند که دیبرکل کشورمان ضمن ابلاغ پیام صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در خصوص شرایط و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با ویروس کرونا و آمادگی ملی پوشان در این دوران گزارشی ارائه نمودند.

در ادامه ارائه گزارشات کشورهای عضو و اقداماتی که در ارتباط با مهار ویروس کرونا در حوزه  ورزش قهرمانی صورت گرفته، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گزارشی از سهمیه‌های کسب شده کاروان ایران و شرایط تمرینی قهرمانان و تمهیدات پیش بینی شده توسط سرپرست کاروان و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با همکاری فدراسیون‌ها ارائه داد.

کد خبر 5010882

منبع: مهر

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک وبینار تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی مهدی طارمی فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور مارک ویلموتس جام حذفی والیبال فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی ویروس کرونا احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت