Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، غلام رضا پناه روز جمعه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: یکی از این پروژه های فرهنگی،ورزشی و گردشگری در شهر گردشگری سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ظرفیت های بکر و بی بدیل آن ساخته خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این سفر ۶ و نیم میلیارد ریال اعتبار به پروژه فرهنگی و ورزشی سی سخت که حدود ۱۲ سال بلاتکلف مانده بود، اختصاص  یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تلاش بر این است این طرح فرهنگی و ورزشی در سی سخت تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی ابراز داشت: مجوز ساخت ۲ مجموعه ورزشی دیگر در شهرهای کهگیلویه وبهمئی اخذ شده اما مشکل تامین زمین دارند که وضعیت نهایی آنها مشخص می شود.

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حوزه فعالیت سازمان تامین اجتماعی در استان، تاکید کرد: چ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در یاسوج برای تکمیل شدن نیاز به اعتبار دارد که از طریق ریاست سازمان تامین اجتماعی کشور دنبال می شود.

پناه ادامه داد که مشکل کمبود پزشکان متخصص  این بیمارستان به طور جد پیگیری و فعر خواهد شد.

وی بیان کرد: ۴۵ درصد از جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که با رفع مشکلات بیمارستان های تامین اجتماعی خدمت بزرگی به مردم استان صورت  می گیرد.

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز مکلف شده تا یک روستا در این استان را به عنوان روستای بدون بیکار مشخص کند و آن روستا در نهایت به روستای بدون بیکار تبدیل شود.

پناه افزود: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار ساکنان روستا قرار خواهد گرفت و در واقع این روستا به عنوان یکی از دستاوردهای سفر معرفی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در بحث تعاونی ها ۲ تعاونی بزرگ در شهر سی سخت وجود دارد که یکی دارای ۵ هزار و ۲۰۰ نفر و دیگری ۳ هزار و ۲۰۰ نفر عضو هستند که هر کدام مشکلاتی دارند.

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: این  تعاونی ها مشکلاتی از جمله مطالبات معوق و موانع اداری دارند که تلاش می شود اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز آن ها از طریق بانک های عامل تامین شود.

وی ابراز داشت: بزرگترین تعاونی گردشگری کشور با سه هزار نفر عضو در شهر سی سخت واقع در شهرستان دنا افتتاح شده که این مهم ظرفیت بسیار مهمی است.

پناه تصریح کرد: ۲ مدیرکل زن در این استان از جمله پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماهی کهگیلویه و بویراحمد و فاطمه اسدی مدیرکل فنی و حرفه ای استاندر زیر مجموعه این وزارتخانه  فعالیت خوبی دارند و موفق عمل کرده اند.

46

کد خبر 1426735

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد منابع انسانی وزارت تعاون کهگیلویه و بویراحمد کار و رفاه اجتماعی تامین اجتماعی معاون توسعه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد روستا در نشست با محمد رضایی، نماینده شورای عالی جهاد سازندگی، امورعشایر و توسعه روستایی نهاد ریاست‌ جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای فعالیت‌ها در عرصه روستایی و جامعه عشایری یکی از مهم‌ترین اهداف حوزه عمرانی استان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه دولت اعتبارات و امکانات خوبی به روستاها تخصیص داده است که قطعا اثرگذار است، افزود: مباحث زیرساختی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با اقدامات کلیه دستگاه های فعال و مرتبط در روستاها بکار بسته خواهند شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در سرعت بخشیدن جهت رسیدگی به مناطق محروم کشور و تشکیل شورای عالی جهاد سازندگی برای تحقق این هدف، هماهنگی های لازم با رضایی نماینده این شورا جهت اجرای پروژه های محرومیت زدایی در دو شهرستان مارگون و بهمئی گرفته شد که این دو شهرستان به دلیل حجم مشکلات در سفر رئیس جمهور مورد توجه ویژه قرار گرفت.

روستا خاطرنشان کرد: مشکلات این دو شهرستان در برنامه ها و تعریف پروژه های مهمی که توسط گروه های جهادی صورت گرفته با عملیاتی کردن و اجرای آنها رفع شدنی بودع و آمادگی لازم جهت هماهنگی و همراهی در این زمینه را داریم و تعیین پروژه های مورد نیاز با توجه به اولویت ها و نیازهای اساسی مردم منطقه مشخص و اجرا خواهند شد.

وی این را هم گفت که جلسه‌ای با حضور مدیران کل مربوطه برگزاری و ریز پروژه‌ها و اولویت‌ها تعیین خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران