Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@09:05:55 GMT

حقایق مهمی که تمام دانشجویان در مورد دیتاجو می دانند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۴۸۲

حقایق مهمی که تمام دانشجویان در مورد دیتاجو می دانند

دیتاجو (datajoo) به‌عنوان تنها ساختار تخصصی برای جستجوی آنلاین در زمینه فایل‌های آموزشی و کاربردی می‌باشد که بستری هوشمند را برای متقاضیان انواع فایل‌های تحصیلی و پژوهشی فراهم کرده‌است.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا دیتاجو (datajoo) به عنوان تنها ساختار تخصصی برای جستجوی آنلاین در زمینه فایل‌های آموزشی و کاربردی می‌باشد که بستری هوشمند را برای متقاضیان انواع فایل‌های تحصیلی و پژوهشی فراهم کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیتاجو در تلاش است تا نیازهای دانشجویان و دانش‌آموزان و سایر محققان را در حیطه‌های مختلف رفع سازد.

تمامی محصلان در طول دوره تحصیلی و گاه پس از فراغت از تحصیل به انواع مقالات، نمودارها، جزوات درسی، نمونه سوالات، کتاب‌های الکترونیکی، فرم‌ها و سایر فایل‌های آموزشی نیاز دارند تا پروژه‌های خود را تکمیل نمایند. از این‌رو به جستجو در موتورهای جستجویی مانند گوگل و بینگ می‌پردازند و مدت‌زمان زیادی را صرف سرچ و تایپ کلمات متعدد می‌کنند و در نهایت و در خوشبینانه‌ترین حالت به آنچه که نیاز داشتند، دست می‌یابند. اما واقعیت این است که در بسیاری از مواقع این جستجو بدون ثمر بوده و سرچ‌های متعدد ما را به آنچه که نیاز داریم، نمی‌رساند.

مشکلی که تیم دیتاجو نیز در دوران تحصیل با آن مواجه بوده‌اند و همین امر منجر شد تا آنان با راه‌اندازی دیتاجو و با فراهم کردن بستری به صورت جامع، سریع و با دسترسی راحت به کمک کاربران و دیگر افرادی که تجربه مشابه با آنان دارند، بیایند.

تیم دیتاجو را چه متخصصانی تشکیل می دهند؟

تیم دیتاجو متشکل از بهترین متخصصان دیجیتال مارکتینگ تبریز است که هر یک در جزو خبره‌های حوزه‌های تخصصی خود به شمار می‌روند.

سید احسان خسروی سئو مستر تیم دیتاجو است. وی عاشق دنیای وب بوده و بهینه سازی موتورهای جستجو و الگوریتم های آن ها، برایش مثل آب خوردن است همچنین به صورت تخصصی مباحث امنیت سایبری را دنبال می کند.

فرید هنرور وب مستر دیتاجو است. وی رهبری چندین وب سایت را برعهده داشته است و در زمینه‌ی موفقیت و بازاریابی هم کتاب هایی را منتشر کرده است همچنین شعرگویی هم یکی از توانایی خوب وی محسوب می شود.

مریم افخمی تولید و خلق محتوای استارتاپ دیتاجو را در کنار کارهای پژوهشی اش به عهده دارد و برعهده گرفتن مسئولیت های جدید و به چالش کشیدن خودش نهایت لذت را می برد. وی همچنین عاشق طبیعت گردی و عکاسی خیابانی است.

داود یوسفی دیجیتال نورومارکتر مجموعه دیتاجو است. وی تحلیل‌گری و مشاوره ی بیزینسی را از سال ها قبل شروع کرده است و به صورت تخصصی بهینه سازی نرخ تبدیل و روان‌شناسی وب را دنبال می کند. از علایق وی هنر رزمی وینگ چون بوده که به گفته خودش برایش خیلی الهام بخش است.

متخصصین بسیار دیگری بصورت دورکاری، پروژه ای و موقتی افتخار همکاری با دیتاجو برای توسعه این موتور جستجوی هوشمند را داشتند.

چرا میلیون ها دانشجوی دانشگاه ها به دیتاجو احتیاج دارند؟

یکی از اهداف دیتاجو جامعیت می‌باشد. دیتاجو با مهیا کردن بسترهای لازم برای دانشجویان به خصوص در گروه های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی و مهندسی و ... کار آنان را راحت تر کرده و به کمک دانشجویان آمده‌است. دانشجویان به دلیل کمبود وقت و یا هزینه بالا به منبعی جامع و با سهولت دسترسی نیاز دارند تا در کمترین زمان ممکن و با به صرفه ترین هزینه به آنچه که مطلوب آنهاست یعنی فایل های آموزشی، دست یابند. اینجاست که دیتاجو اهمیت می‌یابد و به عنوان یک فرشته نجات برای آنان ایفای نقش می‌کند.

رسانه و روابط عمومی چه کمکی به آموزش دانشجویی کرده است؟

استفاده از رسانه‌های مختلف امروزه یکی از الزامات دنیای پیچیده و زندگی اجتماعی کنونی به شمار می‌رود. همانطور که استفاده از هر وسیله‌ای نیازمند دانش و سواد به‌ کارگیری آن است، استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای نیز به مستلزم بهره‌گیری از سواد آن که سواد رسانه‌ای نامیده می‌شود، می‌باشد. در گذشته، خانواده، دوستان و اطرافیان به عنوان آموزشگر محسوب می‌شدند اما امروزه تلویزیون، فیلم‌ها، موسیقی، بازی‌ها، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و دنیای وب به عنوان ساختارهای تاثیرگذار بر افکار، نگرش و رفتار شناخته می‌شوند.

برای یادگیری و آموزش فن و مهارتی دیگر نیاز نیست تا ساعت‌های بسیاری را صرف رفت‌وآمد به کلاس‌های آموزشی نمایید. بسترهای مناسب رسانه‌های متعدد مانند دیتاجو امکاناتی را فراهم کرده‌است تا با صرف هزینه کمتر و ذخیره زمان به آموزش و یادگیری دانش‌های مختلف پرداخته شود.

رسانه‌ و روابط عمومی بدلیل آنکه مغز و قلب انسان‌ها را به طور همزمان درگیر می‌کند، تاثیرگذاری عمیق‌تری نسبت به سایر ابزارهای آموزشی دارند همین امر موجب شده‌است تا نهادهای آموزشی از قدرت رسانه‌ها غافل نشده و برای موثر و کارا بودن آموزش از آنان بهره ببرند.

هم عقیده بودن دانشگاه های معتبر اروپایی درباره دیتاجو

دانشگاه کرنل (Cornell University) یکی از شناخته‌شده ترین دانشگاه‌های ایالت متحده آمریکا می‌باشد که در سال 1865 و به منظور آموزش و ایجاد شرایط مشارکت در تمامی حیطه‌های علمی شامل شاخه‌های نظری، کلاسیک و دانش‌های کاربردی تاسیس شده‌است. این دانشگاه در حال حاضر دارای هفت دانشکده در مقطع کارشناسی و هفت دانشکده در مقطع تحصیلات تکمیلی می‌باشد که به آموزش دانشجویان می‌پردازد.

شاید بتوان نقطه پیوند دانشگاه کرنل و دیتاجو را در این شعار دانشگاه کرنل که از زبان موسس آن نقل شده‌است یافت که می‌گوید:

" من برآنم تا مؤسسه‌ای بنا بگذارم که در آن هر فرد قادر به یافتن آموزش‌های مدنظر خود در هر زمینه‌ای باشد "

دیتاجو نیز با شعاری مشابه و با هدف آنکه هر فرد قادر به یافتن فایل های آموزشی مدنظر خود در هر زمینه‌ای باشد، آغاز به کار کرده‌است.

دانشگاه کرنل درباره دیتاجو اظهار نظر کرد که: دیتاجو برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و علوم پزشکی، با مهیا کردن فایل‌های ورد و پاورپوینت بهشت محسوب می‌شود.

دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia) سومین دانشگاه معتبر کانادا می‌باشد که از دو پردیس و 29 دانشکده در شهر ونکوور کانادا تشکیل شده‌است. این دانشگاه که به تربیت بیش از 40 هزار دانشجو در مقاطع و رشته‌های تحصیلی مختلف می‌پردازد و در رابطه با دیتاجو بیان می‌دارد که دیتاجو فراتر از یک افسانه است.

دیتاجو برای تمامی دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در رشته‌های علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی و زبان خارجی انواع فایل‌های آموزشی در قالب بیش از 10 فرمت مهیا کرده‌است از این رو توصیفی غیر از فراتر از افسانه برای آن نمی‌توان بیان کرد.

دانشگاه بین‌المللی فلوریدا (Florida International University) نیز که در شهر ایالت فلوریدا و شهر میامی واقع شده‌است که جزو ده دانشگاه برتر آمریکا مطرح می‌گردد. این دانشگاه در بیش از 300 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به آموزش حدود 55000 دانشجو مشغول می‌باشد و توانسته است جوایز و افتخارت بسیاری را در زمینه‌های مختلف از آن خود کند. این دانشگاه که به عنوان تنها دانشگاه تحقیقاتی ایالت فلوریدا شناخته می‌شود توانسته تا بیش از دو میلیون جلد کتاب، 160000 مجله با 822 پایگاه داده و 50000 مجموعه دیجیتال را گردآوری کند.

دیتاجو توجه این دانشگاه را به خود جلب کرده و موجب شده است که این دانشگاه به نقش و داستان‌سرایی دانشجویان برتر ایران و جهان در شکل گیری دیتاجو اشاره کند.

رقابت پوشش خبری خبرگزاری های معتبر داخل ایران در مورد دیتاجو

وبگاه‌های معتبر خبری ایران و جهان به پوشش اخبار مرتبط با دیتاجو از قبیل: خبرنامه دانشجویان ایران، فرادرس، بهار نیور، الف، ترنجی و تبریز آی‌او پرداخته‌اند.

خبرگزاری دانشجویان ایران از یکی از دغدغه‌های دانشجویان که پیدا کردن فایل‌های درسی می‌باشد غافل نشده و دیتاجو را به عنوان بهشت دانلود فایل‌های درسی و دانشگاهی به دانشجویان معرفی کرده‌است.

سایت فرادرس نیز بر آن شده تا به سوالات مختلف پیرامون دیتاجو از جمله چرا دانشجویان عاشق دیتاجو هستند و یا دیتاجو چه موضوعاتی را تحت پوشش قرار می‌دهد، پاسخ دهد. این وب‌سایت که خود نیز به عنوان بزرگترین و مطرح‌ترین سایت فیلم‌های آموزشی و دانشگاه آنلاین ایران به شمار می‌رود به اهمیت آموزش مجازی اشاره کرده و به دانشجویان توصیه کرده‌است تا برای یافتن‌ فایل‌های مدنظر خود حتما به دیتاجو سر بزنند.

پایگاه خبری بهار نیوز در گزارش خبری به قابلیت جستجوی هوشمند دیتاجو و همچنین رایگان بودن و جستجو و سهولت و دسترسی آسان به فایل‌های آموزشی پرداخته‌است و تلاش کرده‌است تا نظر مثبت منابع معتبری از جمله: سایت اپریویو، سایت Disqus، سایت گودریدز و سایت Diigo را درباره دیتاجو منعکس کند.

خبرگزاری الف در خبر ویژه‌ای با عنوان سفر دیتاجو با بازاریابی محتوا و فایل از هم عقیده بودن تد با دیتاجو، توصیه محتوایی شرکت Scoop به دیتاجو، سخن گفته‌است. این خبرگزاری که خود از اعضای هیئت علمی و کارشناسان حوزه‌های علوم انسانی به شمار می‌روند در این گزارش به کیک استارتر و کارآفرینی استارتاپ دیتاجو نیز پرداخته‌اند.

ترنجی که اولین وبگاه فارسی زبان و منبعی برای منابع خبری محسوب می‌شود به پوشش اخبار در زمینه فناوری و دیجیتال می‌پردازد مقاله‌ای در مورد دیتاجو با عنوان مجبورشدن دانشگاه بریتیش کلمبیا برای دانلود فایل از دیتاجو توسط مایکروسافت اختصاص داده‌ و به روایت داستان آغاز این پلتفرم تخصصی پرداخته‌است.

در نهایت، تبریز آی او که با هدف پوشش خبرهای مربوط به اکوسیستم کسب‌وکارها و استارتاپ‌های تبریز و اطلاع رسانی و پوشش خبری رویدادهای استارتی در تبریز شکل گرفته‌است یکی از حامیان دیتاجو بوده و با معرفی دیتاجو با عنوان جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل به توسعه و شکوفایی این استارتاپ کمک می‌کند.

با تشکر از شمایی که همین الان دیتاجو را با دوستانتان به اشتراک می گذارید.

>

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: فایل های آموزشی دانشگاه کرنل علوم انسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

سلام به همراهان همیشگی ما در این مقاله سعی کردیم به شما نکات لازم قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز را توضیح دهیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :)

فایل های گرافیکی بخش مهمی از دنیای امروز هستند. آنها در همه جا از صنعت چاپ و دنیای وب گرفته تا طراحی گرافیک و ویرایش عکس استفاده می شوند. با درک انواع فایل های گرافیکی، کاربردها و نحوه انتخاب فرمت مناسب برای هر پروژه، می توانید از این ابزارهای قدرتمند برای ایجاد تصاویر و گرافیک های زیبا و قدرتمند استفاده کنید.

در دنیای پرشتاب طراحی امروز، فایل های گرافیکی لایه باز بیش از هر زمان دیگری از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این نوع فایل ها به طراحان گرافیک آزادی عمل بیشتری می دهند و مزایای زیادی را برای طراحان به ارمغان می آورند که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای فایل گرافیکی لایه باز

یکی از مزیت‌های خرید فایل گرافیکی لایه باز، قابلیت ویرایش آن‌ها است. در ادامه به بررسی مزایای این نوع فایل‌ها پرداخته خواهد شد.

1- ویرایش آسان: فایل های گرافیکی لایه باز، اجازه ویرایش را به شما می دهند. این به معنای این است که شما می توانید تمامی جزئیات فایل را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… تغییر دهید. با این کار، شما می توانید طرح ها و شاخص های گرافیکی مورد نظر خود را به شکل دلخواه و تغییراتی که نیاز است، انجام دهید.

2- اصلاح‌پذیری: فایل‌های گرافیکی لایه باز، اصلاح‌پذیری بالایی دارند. این به معنی این است که شما می توانید در هر زمانی به فایل‌ها بازگردید و تغییراتی را اعمال کنید. این امکان باعث می‌شود تا شما قادر باشید به مشتریان خود، اصلاحاتی را پیشنهاد کنید و محصولاتی را با کیفیت به آن‌ها ارائه دهید.

3- انعطاف پذیری: با استفاده از فایل‌های گرافیکی لایه باز، شما به راحتی می توانید محصولاتی با انعطاف پذیری بیشتری تولید کنید.

4- صرفه جویی در زمان: شما بوسیله فایل گرافیکی لایه باز می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به طراحی و پیشبرد پروژه های گرافیکی خود کرده و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

با در نظر گرفتن این مزایا، واضح است که فایل‌ گرافیکی لایه باز یک ابزار ارزشمند برای هر طراح گرافیکی هست.

نکاتی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

خرید فایل گرافیکی لایه باز می تواند برای صرفه جویی در زمان و ارتقای کیفیت کار طراحی شما عالی باشد. با این حال، قبل از خرید این نوع فایل ها، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1. کیفیت فایل را بررسی کنید: اولین و مهمترین نکته این است که کیفیت فایل را بررسی کنید. مطمئن شوید که تصاویر با وضوح بالا هستند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد. همچنین، بررسی کنید که فایل ها در فرمت مناسب هستند و با نرم افزار طراحی شما سازگار هستند.

2. به نظرات خریداران توجه کنید: خواندن نظرات دیگران می توانند به شما در تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید یک فایل گرافیکی خاص کمک کنند. به دنبال نظراتی باشید که فایل های کیفیت، سهولت استفاده از آن و خدمات کلی ارائه دهنده را ارزیابی می کند.

3. قیمت را مقایسه کنید: قیمت فایل گرافیکی لایه باز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

4. از وب سایت های معتبر خرید کنید: هنگام خرید فایل گرافیکی لایه باز ، مهم است که از وب سایت های معتبر خرید کنید. این به شما کمک می کند تا از خرید فایل های بی کیفیت یا دارای مجوز نامعتبر جلوگیری کنید.

5- اکثر وب سایت های فروش فایل گرافیکی لایه باز به شما این امکان را می دهند تا نتایج را بر اساس ویژگی های مختلف مانند قیمت، مجوز و نوع فایل فیلتر کنید. از این فیلترها برای یافتن فایل هایی که به نیازهای خاص شما مطابقت دارند استفاده می کنند.

6- توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا بفهمید ایا این فایل دقیقا همان فایلی هست که شما به آن احتیاج دارید یا خیر.

7- اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده و قصد دانستن جزئیات بیشتر درباره محصول را دارید از طراح یا فروشنده محصول بپرسید تا با دید بهتری بتوانید خرید کنید.

فروشگاه آنلاین فروش فایل کارینت

فروشگاه فایل کارینت (Karynet store)، یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت های فروش فایل گرافیکی لایه بار با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. این وبسایت با هدف ارائه محصولات گرافیکی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای افراد و شرکت ها و سازمان ها تاسیس شده است.

از محصولات این وبسایت می توان به طرح های لایه باز، آیکون های سه بعدی، پوستر و بنر، بکگراند و تکسچر و... اشاره کرد.

یکی از مزیت های فروشگاه فایل کارینت، فروش محصولات با کیفیت بالا با قیمت ارزان است. علاوه بر این تمام محصولات فروشگاه فایل کارینت شامل گارانتی بازگشت وجه 7 روزه هستند که می تواند خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن و با کیفیت راحت کند.

در کل، اگر به دنبال فروشگاهی هستید که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد، فروشگاه فایل کارینت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

در این فروشگاه اینترنتی، هر چیزی که برای ایجاد طرح‌های جذاب و حرفه‌ای نیاز دارید، قابل دسترسی است.

منبع: اخبار تکنولوژی کارینت

هدیه ویژه اولین خرید:

نصف مبلغ اولین خریدتو مهمون ما باش

کد تخفیف : WELCOME

کد خبر 749333

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید