Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@07:53:29 GMT

۱۴ کشته بر اثر طوفان لورا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۵۹۴

طوفان لورا در ایالت‌های جنوبی آمریکا ۱۴ کشته برجا گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بر اثر واژگونی یک قطار ناشی از این طوفان در لوئیزیانیای آمریکا ۱۰ تن کشته شدند.

شدت طوفان به حدی بود دو قطار در حین حرکت را در لوئیزایانا واژگون کرد. این قطار‌ها نیمه شب در فاصله بین لیک چارلز و کمرون پس از برخورد با طوفان از ریل خارج و واژگون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره هواشناسی ایالت اعلام کرد طوفان در نقطه واژگونی قطار‌ها، در شدیدترین حالت خود بوده است.

طوفان همچنین قطع برق صد‌ها هزار نفر در این ایالت شد؛ خانه‌های بسیاری را ویران کرد و به خودرو‌ها آسیب زد.

طوفان لورا در تگزاس هم ۴ کشته برجای گذاشت.

این طوفان در کوبا حدود ۲۴ قربانی گرفت و در هائیتی نیز ۲۰ قربانی بر جا گذاشت. برچسب ها: طوفان ، آمریکا ، لوئیزیانا ، طوفان لورا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طوفان آمریکا لوئیزیانا طوفان لورا طوفان لورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اعتراضات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه گفت: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نوشتن نامه به جوانان کشور‌های غربی در سال ۱۳۹۳ افزود: مخاطب شناسی و تلاش برای تحقق بیداری جهانی از ابعاد مهم این نامه مهم و حکیمانه است. 

امام جمعه قم تصریح کرد: برخی افراد که در گذشته پیرامون بعضی اتفاقات جو سازی می‌کردند امروز در مقابل برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، خفقان گرفته اند. 
آیت الله سعیدی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات گسترده و چند لایه بود و جمهوری اسلامی ایران با این عملیات، محاسبات و اقدامات قدرت‌های بزرگ را برهم زد. 

خطیب جمعه قم با اشاره به سیره امام جعفر صادق (علیه السلام) در برخورد با حاکمان ظلم و جور گفت: تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که ائمه اطهار (علیهم السلام) تحمل می‌کردند به این دلیل بود که آن بزرگواران به دنبال حاکمیت الهی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معضل دزدی از قطار‌ها در آمریکا + فیلم
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • عملیات طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرده است