Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:22:10 GMT

رونمایی فیفا از نشان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ + عکس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۶۷۸

رونمایی فیفا از نشان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ + عکس

‍‍‍‍‍‍

از نشان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ به میزبانی روسیه رونمایی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، از نشان جام جهانی فوتبال ساحلی 2021 که در روسیه برگزار می‌شود، رونمایی شد.

جام جهانی فوتبال ساحلی 2021 در روزهای 19 تا 29 آگوست 2021 (28 مرداد تا 7 شهریور 1400) در روسیه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنصر اصلی این نشان پرنده‌ای آتشین است که به مظهری از آتش، نور و خورشید تبدیل می‌شود. این نشان در واقع بیانگر آرزوی شکوه و پیروزی است.

ژان فرانسوا مدیر بازاریابی فیفا در این مورد گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی 2021 در روسیه همان فضای شاد و جذاب جام جهانی 2018 را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

کشف دو مورد نقض قوانین ضددوپینگ توسط فیفا

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا فوتبال ساحلی بیشتر بخوانید... تغییر قوانین تابعیت بازیکنان فوتبال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تغییر قوانین تابعیت بازیکنان فوتبال واژه های کاربردی مرتبط فیفا فوتبال ساحلی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد ۳ مسی خواهان ملاقات با مدیران بارسلونا شد/ تقاضای مذاکره برای جلوگیری از جنگ حقوقی ۴ تکذیب انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ توسط هنریکه ۵ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۶ لیونل مسی به کروزیرو پیوست! + عکس ۷ استوکس: ادامه کار برای من و پرسپولیس دشوار بود/ تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم ۸ پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال مهمترین اخبار ورزشی فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد استوکس: ادامه کار برای من و پرسپولیس دشوار بود/ تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال مهمترین اخبار تسنیم تظاهرات هزاران نفر در پایتخت آمریکا/ ترامپ: معترضان واشنگتن اراذل و اوباش هستند ماجرای شهادت اباالفضل(ع) به روایت رهبر انقلاب کرونا توشه تلخ مسافران شمال/ جاده‌های مازندران همچنان مملو از غیربومی‌ها/ مردم منتظر افزایش آمار فوتی کرونا باشند همگام با اقدام خائنانه امارات؛ عربستان محاکمه فلسطینیان را از سر می‌گیرد گزارش ویدئویی| مراسم عاشقی در هیئت انصارالحسین(ع)/ کودکانی که پا‌به‌پای پیرغلامان به عزا نشستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فوتبال ساحلی فیفا فوتبال ساحلی جام جهانی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل