Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@21:47:46 GMT

سامانه‌ای که پاسخ گوی مشکلات سهامداران عدالت است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۳۹۰۶

به گزارش خبرآنلاین، بعد از داغ شدن اخبار مربوط به آزاد سازی سهام عدالت، برخی از سهامداران اعم از  آن هایی که روش مدیریت مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند  با مشکلاتی مواجه شدند به همین منظور ستاد آزاد سازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه ای با شماره ۱۵۶۹ تحت عنوان باشگاه ذی نفعان سرمایه خبر داد تا در این سامانه کارشناسان مربوط در  بخش پشتیبانی بتواند  پس از ارتباط  برقرار کردن با سهامداران  مشکلات آن ها را  جویا شده  و  آنها را  راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه که از جانب سپرده گذاری مرکزی طراحی شده است، تا حدودی می تواند سهامداران سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کرده اند را راهنمایی کند. گزینه های موجود در این سامانه به شرح زیر است.

 

گزینه ها عبارتند از:

۱: جهت اطلاع از خدمات بازار مشتریان بازار سرمایه 

۲: اطلاع از شرکت‌هایی که سود آن‌ها از طریق سامانه سجام شده است 

۳: اطلاع از نحوه ثبت نام در سجام

۴:اطلاع از صندوق مالی دارایکم 

۵: راهنمایی درگاه یکپارچه ذی نفعان 

۶: نحوه اهراز هویت

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در حوالی ساعت ۱۱:۰۰ روز ۱۱ اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است گفت: در این حادثه شدید متاسفانه عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اظهار داشت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلوو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی عدم توجه به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات اعلام کرد و از خانواده‌ها خواستاز در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند به جد خودداری کنند.

کد خبر 6093204

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه