Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در مورد عادی سازی روابط ایران و امارات، گفت: روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های اسلامی و عربی هیچگاه ریشه عمیقی نداشت و نخواهد داشت، چراکه اسرائیل با برقراری رابطه با کشور‌های اسلامی به دنبال ایجاد شکاف بین امت اسلامی و کشور‌های عربی است.

او افزود: تجربه ثابت کرده که هرگاه رژیم صهیونیستی با یک کشور اسلامی و عربی رابطه برقرار کرده، آن کشور به شدت دچار انزوای سیاسی شده است، مانند مصر، اردن، مغرب و بسیاری دیگر از کشور اسلامی و عربی که با این رژیم رابطه برقرار کردند دچار چالش داخلی و فروپاشی تدریجی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانی زاده ادامه داد: حضور رژیم صهیونیستی در آن سوی ساحل خلیج فارس صرفا برای اختلاف افکنی بین کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و بین ۶ کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس با ایران است، بنابراین اکنون به دلیل رابطه‌ای که بین اسرائیل و امارات شکل گرفته، این کشور حتی در میان سایر کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس دچار انزوا شده است.

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تظاهرات گسترده‌ی هفته‌های اخیر که بعد از اعلام عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی از سوی مردم ابوظبی شکل گرفته است، گفت: در استراتژی دراز مدت اسرائیل، مسلمانان و اعراب دشمنان سنتی رژیم صهیونیستی هستند، بنابراین اسرائیل صرفا برای اختلاف افکنی و ایجاد شکاف با کشور‌های اسلامی و عربی رابطه برقرار می‌کند.

او افزود: هدف اسرائیل ایجاد اختلاف و تضعیف کشورهاست، لذا این کشور‌ها باید از گذشته درس عبرت بگیرند و متوجه باشند که هرگاه رژیم صهیونیستی با کشور عربی رابطه برقرار کرده است، به تدریج دچار فروپاشی و انزوا شده است، امارات متحده هم از این موضوع مستثنی نیست و در آینده با یک چالش داخلی مواجه خواهد شد و تاوان دوستی با اسرائیل را پرداخت می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امارت هانی زاده رژیم صهیونیستی اسلامی و عربی رابطه برقرار خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل

منابع خبری از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه یاردن ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار  دادن  پایگاه یاردن رژیم صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی سوریه خبر داد.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، این پایگاه اشغالگران صهیونیست با پهپاد هدف قرار گرفته است.

این بیانیه آورده است در ادامه رویکرد خود مبنی بر مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم خود در نوار غزه و پاسخ به جنایاتی که رژیم  غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، پایگاه یاردن در جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

رسانه ها همچنین از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه یوهنتن رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند.

مقاومت اسلامی عراق پیش از این، ایلات در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار  داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ آغاز عملیات رژیم صهیونیستی در رفح
  • اقدام ترکیه در تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی بر دیگر کشورهای اسلامی تاثیرگذار است؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح گسترش دامنه نسل‌کشی در غزه است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟