Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:06:59 GMT

دو، سه سالی است که مسی مثل قبل نمی خندد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۴۰۸۸

دو، سه سالی است که مسی مثل قبل نمی خندد

جفرن سوارز، ستاره سابق بارسلونا معتقد است که لیونل مسی در دو سه اخیر اوضاع خوبی را در این تیم تجربه نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز به روز بحث جدایی لیونل مسی از بارسلونا جدی تر از قبل می شود. فوق ستاره آرژانتینی که کل دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا سپری کرده، حالا سودای جدایی را در سر می پروراند و اینطور به نظر می آید که تصمیم قطعی خود را برای ترک نوکمپ اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره سابق بارسلونا که سابقه بازی در کنار لیونل مسی را در کارنامه دارد حالا پیرامون شایعات جدایی مسی از این تیم صحبت کرده است. جفرن سوارز در این باره گفت: " لیونل مسی از جوانی یک هوادار بزرگ بارسلونا بوده است. اتفاق بزرگی باید برای او رخ داده باشد که می‌خواهد باشگاه دوران زندگی خود را ترک کند. دو یا سه سال است که او مانند گذشته نمی خندد.

 

مسی همیشه از حضور در کنار هم تیمی‌های خود خوشحال بود اما مدتی است که این اتفاق رخ نمی‌دهد. او نیاز به تغذیه شدن دارد و من کاملاً می فهمم در صورت جدایی به باشگاهی می‌رود که در آنجا خوشحال باشد."

 

منچسترسیتی تیمی است که گفته می‌شود بیشترین شانس را برای جذب لیونل مسی دارد. جفرن سوارز درباره رابطه مسی و پپ گواردیولا گفت: " رابطه آنها با یکدیگر بسیار خوب بود. نمی دانم که چگونه رابطه این دو نفر به پایان رسید چرا که در زمان جدایی گواردیولا از بارسا، من در آنجا نبودم اما مسی امتیازات زیادی به پپ داد و گواردیولا نیز می‌دانست که بهترین بازیکن تاریخ را کنار خود در اختیار دارد."

 

 

بارسلونا لیونل مسی جفرن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آژانتین با شکل و شمایلی بی‌سابقه از یک کارخانه تولید آب آشامیدنی بازدید کرد و خبر از شروع یک تجارت جدید داد. به نظر می‌رسد مسی در کارخانه تولید نوشیدنی‌های هیدراتاسیون که هدف آن پیش‌گیری از کم‌آبی و حفظ تعادل مایعات در بدن است، سرمایه‌گذاری کرده‌است. فوق‌ستاره آرژانتینی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نوشت:

ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برای عرضه برند جدید نوشیدنی هیدراتاسیونمان آماده شویم، زیرا هیدراتاسیون برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به بهترین نحو انجام می‌شود. به تازگی از کارخانه بازدید کردیم تا روند پیشرفتمان را بررسی کنیم و به طور دقیق از نحوه تولید نوشیدنی هیدراتاسیون نسل بعدی خودمان آگاه شویم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهر درگذشت + عکس | او در چه سالی بازنشسته شده بود؟
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم