Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@15:31:55 GMT

حضور گواردیولا در بارسلونا برای مذاکره با مسی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۴۸۶۸

حضور گواردیولا در بارسلونا برای مذاکره با مسی

‍‍‍‍‍‍

سرمربی منچسترسیتی برای مذاکره با لیونل مسی و باشگاه بارسلونا در شهر بارسلونا حضور پیدا کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه «چیرینگیتو» از شبکه تلویزیونی «مگا» اسپانیا اعلام کرد، پپ گواردیولا شب گذشته (جمعه) در شهر بارسلونا رؤیت شده است. طبق ادعای این برنامه تلویزیونی، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای مذاکره با لیونل مسی و باشگاه بارسلونا به این شهر سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ قصد دارد شاگرد پیشین خود را برای ترک نوکمپ و پیوستن به او در منچسترسیتی متقاعد کند.

لیونل مسی 33 ساله که هنوز یک سال دیگر از قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا باقی مانده است، روز سه‌شنبه به اطلاع این باشگاه رساند که قصد دارد بعد از نزدیک به 20 سال حضور در این باشگاه، نوکمپ را ترک کند. مسی قصد دارد با استفاده از بندی که در قراردادش وجود دارد، با فسخ قراردادش در این تابستان از بارسا جدا شود.

از باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، پاری‌سن‌‌ژرمن، منچستریونایتد، اینتر و یوونتوس به‌عنوان مقاصد احتمالی فوق‌ستاره بارسلونا یاد شده است، اما گفته می‌شود دو باشگاه منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن توان پرداخت 100 میلیون یورو بابت به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی را دارند.

پیش از این نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شده بود باشگاه منچسترسیتی به منظور به خدمت گرفتن لیونل مسی از بارسلونا و جلوگیری از نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، پیشنهاد پرداخت 100 میلیون یورو به بارسلونا و واگذاری گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا به آنها را خواهد داد.

ایموبیله در لیست خرید بارسلونا

برنده شش توپ طلا تاکنون در 731 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 634 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم آرژانتینی تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل اخیر برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

گفته می‌شود خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قصدی برای ملاقات با لیونل مسی به منظور فسخ قرارداد طرفین ندارد و تنها در صورتی حاضر است با مسی ملاقاتی داشته باشد که مذاکره بر سر تمدید قرارداد باشد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی گواردیولا لیونل مسی بارسلونا بیشتر بخوانید... معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد/ گریزمان در نوکمپ می‌ماند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاوضه بازیکن میان بارسلونا و اتلتیکومادرید منتفی شد/ گریزمان در نوکمپ می‌ماند واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی گواردیولا لیونل مسی بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۲ فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن ۳ لیونل مسی به کروزیرو پیوست! + عکس ۴ تکذیب انتقال مهدی طارمی به اسپورتینگ توسط هنریکه ۵ استوکس: ادامه کار برای من و پرسپولیس دشوار بود/ تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم ۶ ایموبیله در لیست خرید بارسلونا ۷ امتیاز ویژه AFC برای نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۸ بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد مهمترین اخبار ورزشی فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن بیانی: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی، کارنامه بسیار درخشانی برای مجیدی خواهد بود/ استقلال شایستگی قهرمانی آسیا را دارد استوکس: ادامه کار برای من و پرسپولیس دشوار بود/ تصمیم درستی گرفتم که به ایران برنگشتم پادرمیانی نامجومطلق و غفوری جواب داد/ بازگشت مجیدی به استقلال مهمترین اخبار تسنیم خوش‌خدمتی جدید به اشغالگران فلسطین؛ حکومت امارات قانون تحریم اسرائیل را لغو کرد ماجرای شهادت اباالفضل(ع) به روایت رهبر انقلاب جانشین فرمانده ناجا: قاچاق خط قرمز پلیس است/ تصمیمات جدید و قاطعی برای جلوگیری از قاچاق خواهیم گرفت+ فیلم خشم آمریکایی‌ها از تلاش بغداد برای خرید جنگنده‌های سوخو ۵۷ از روسیه کرونا توشه تلخ مسافران شمال/ جاده‌های مازندران همچنان مملو از غیربومی‌ها/ مردم منتظر افزایش آمار فوتی کرونا باشند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی گواردیولا لیونل مسی بارسلونا منچسترسیتی گواردیولا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند