Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:26:02 GMT

نذورات مردمی در محرم امسال افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۵۲۶۱

نذورات مردمی در محرم امسال افزایش یافته است

به گزارش ایرنا، مسجد جامع ارشاد شهر ری یکی از نقاط مهم عزاداری های اهالی ری در سال های گذشته بوده که در میدان نماز این شهرستان واقع است؛ این مسجد فعالیت های فرهنگی گسترده ای دارد و در چهار دهه گذشته یکی از مساجد فعال در برگزاری مراسم‌های مذهبی بوده است.

یوسف رضا ادیب زاده از اعضای هیات امنای مسجد جامع ارشاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره اقدامات صورت گرفته برای محرم امسال گفت: در این مسجد مجلس عزاداری هر شب پس از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود و پس از سخنرانی واعظ و روحانی مجلس، جوانان به مدت کوتاهی روضه خوانی و سپس تا ساعات ۲۳ اقامه عزا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی در برگزاری مراسم ها اظهار داشت: تمامی افراد شرکت کننده در مراسم همه پروتکل های بهداشتی و حداقل فاصله یک متر و نیم را رعایت می کنند و تونل ضدعفونی در ابتدای ورودی مسجد وجود دارد ضمن آنکه مجلس عزا در حیاط مسجد اقامه می شود.

ادیب زاده افزود: هیات امنای مسجد بصورت مستقیم بر اجرای پروتکل های بهداشتی تعیین شده از سوی ستاد کرونا نظارت دارند تا سلامت عزاداران حسینی تضمین شود.

وی درباره جمع آوری نذورات مردمی نیز گفت: در مسجد جامع ارشاد بصورت کامل بر پخت نذورات مردمی نظارت داریم و با رعایت تمامی موارد بهداشتی، غذاهای را به شکل بیرون‌بر به مهمانان سفره اهل بیت (ع) عرضه می کنیم و حتی توضیحاتی درباره نحوه مصرف غذا به عزاداران داده می شود.

وی با بیان اینکه امسال نذورات مردمی بسیار بیشتر از سال گذشته بوده است، اظهار داشت: سعی کرده ایم که این نذورات را با رعایت موارد بهداشتی به دست مردم برسانیم.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا ماه محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا ماه محرم شهرستان ری ویروس کرونا ماه محرم نذورات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عمومی به مناسبت سالگرد شهادت استاد از طرف خانواده شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می‌شود.

این مراسم در مسجد جامع نارمک فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد رضا هاشمی تهرانی برپا خواهد شد.

یاد آور می‌شود مسجد نارمک در تهران، نارمک بلوار شهید ثانی، خیابان سمنگان واقع شده است.

کد خبر 6093915 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد