Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:10:09 GMT

آئین عزاداری تاسوعای حسینی در ایلام به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۵۴۴۱

آئین عزاداری تاسوعای حسینی در ایلام به روایت تصویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- همزمان با سراسر کشور آئین‌ عزاداری تاسوعای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ایلام برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ هم زمان با سراسر کشور آئین‌های  عزاداری تاسوعای  سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  در استان ایلام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با شکوه به دلیل شرایط خاص استان ایلام در موضوع کرونا که در حالت هشدار است در محلات به انجام رسید. با هم تصاویری از مراسم تاسوعای ایلام را ببینیم.

نماز ظهر تاسوعا با رعایت پروتکل‌ بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بوشهر اقامه شد+تصاویرگزارش ویدئویی| مراسم تاسوعای حسینی در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری استحرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی/ عزاداران تمامی پروتکل‌ها را لحاظ می‌کنند

 

انتهای پیام/180/ف

R7718/P/S6,52/CT8 بیشتر بخوانید... نماز ظهر تاسوعا با رعایت پروتکل‌ بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بوشهر اقامه شد+تصاویر گزارش ویدئویی| مراسم تاسوعای حسینی در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی/ عزاداران تمامی پروتکل‌ها را لحاظ می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز ظهر تاسوعا با رعایت پروتکل‌ بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بوشهر اقامه شد+تصاویر گزارش ویدئویی| مراسم تاسوعای حسینی در استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی/ عزاداران تمامی پروتکل‌ها را لحاظ می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۲ کرونا توشه تلخ مسافران شمال/ جاده‌های مازندران همچنان مملو از غیربومی‌ها/ مردم منتظر افزایش آمار فوتی کرونا باشند ۳ سنگ سابق مرقد امام حسین(ع) بر مزار حاج قاسم + فیلم ۴ حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی/ عزاداران تمامی پروتکل‌ها را لحاظ می‌کنند ۵ گزارش ویدئویی| مراسم عاشقی در هیئت انصارالحسین(ع)/ کودکانی که پا‌به‌پای پیرغلامان به عزا نشستند ۶ جانشین فرمانده ناجا: قاچاق خط قرمز پلیس است/ تصمیمات جدید و قاطعی برای جلوگیری از قاچاق خواهیم گرفت+ فیلم ۷ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس ۸ رونق روضه‌های خانگی در محلات بجنورد/ ذکری که برکت زندگی را «صد برابر» می‌کند + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم بزرگترین رزمایش کمک مومنانه کشور در زنجان با رمز "لبیک یا خامنه‌ای" برگزار شد/ توزیع ۱۱۰۰۰۰ بسته‌ معیشتی بین نیازمندان مهمترین اخبار تسنیم امشب فریاد "لبیک یا حسین" در آسمان ایران طنین‌انداز می‌شود گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی خوش‌خدمتی جدید به اشغالگران فلسطین؛ حکومت امارات قانون تحریم اسرائیل را لغو کرد اجتماع زنان عاشورایی در میدان امام حسین(ع) پخش مستند یار کربلایی "حاج قاسم" از تلویزیون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی تاسوعای حسینی گزارش ویدئویی حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، وارد «بندرعباس» مرکز استان هرمزگان شد.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، رئیس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‌ حقوق‌ عامه‌ از یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید خواهد کرد.

همچنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، نقطه اشتراک تمام سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات، انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود