Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-عزاداری مراسم شب تاسوعا حسینی در منطقه عین دو اهواز توسط هیئت و موکب حضرت ابالفضل العباس (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی حجت الاسلام نبی‌زاده برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عزاداری مراسم شب تاسوعا حسینی در منطقه عین دو اهواز توسط هیئت و موکب حضرت ابالفضل العباس (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام نبی‌زاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهدمقدس: عزاداری‌های حسینی باید همراه با معرفت‌شناسی باشدآغاز حرکت دسته‌های عزاداری پر شور مسلمانان پاکستان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینیمراسم عزاداری شب هشتم محرم در امامزاده اسماعیل(ع) قزوین به‌روایت تصاویر

این مراسم با سخنرانی و مرثیه سرایی ذاکرین آل الله از شب اول دهه اول محرم الحرام  آغاز و تا ظهر روز عاشورا این دهه برقرار می‌باشد.

 

انتهای پیام/341/ف

R41468/P/S6,57/CT8 بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری شب تاسوعا با حضور رهبر انقلاب برگزار شد گزارش خبرگزاری فرانسه از آیین عزاداری در ایران عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مراسم عزاداری شب تاسوعا با حضور رهبر انقلاب برگزار شد گزارش خبرگزاری فرانسه از آیین عزاداری در ایران عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۲ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۳ کرونا توشه تلخ مسافران شمال/ جاده‌های مازندران همچنان مملو از غیربومی‌ها/ مردم منتظر افزایش آمار فوتی کرونا باشند ۴ جانشین فرمانده ناجا: قاچاق خط قرمز پلیس است/ تصمیمات جدید و قاطعی برای جلوگیری از قاچاق خواهیم گرفت+ فیلم ۵ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۶ گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی ۷ سنگ سابق مرقد امام حسین(ع) بر مزار حاج قاسم + فیلم ۸ حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس مهمترین اخبار استانها ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل مراسم عزاداری اتباع افغانی در شب تاسوعای حسینی برگزار شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم امشب فریاد "لبیک یا حسین" در آسمان ایران طنین‌انداز می‌شود گزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی ویدئوکلیپ «عبرت‌های عاشورا» منتشر شد سخنگوی وزارت خارجه: ثبات قدم ایران در مقاومت در برابر سلطه ریشه در فرهنگ عاشورا دارد پخش مستند یار کربلایی "حاج قاسم" از تلویزیون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاسوعای حسینی مراسم عزاداری شب تاسوعا برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر یکشنبه در دیدار با امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی‌مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با قدردانی از همراهی و همکاری ستاد کل نیروی مسلح در کنگره جهانی اربعین‌حسینی، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح همواره بستر را برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین‌حسینی فراهم می‌کند.

استاندار ایلام از آمادگی کامل از جمله تامین زمین مورد نیاز و دیگر نیازمندی‌ها برای استقرار تیپ مستقل ارتش در استان خبر داد و افزود: به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیروهای بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.

وی با اشاره به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام را ضرورت دانست و گفت: زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تامین می‌شود و امیدواریم این بالگرد در استان مستقر شود.

وی با اشاره به حضور فرماندهان عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح و بازدید از زیرساخت این ستاد در استان گفت: امیدواریم این بازدیدها منشا خدمات فراوانی برای استان باشد چرا که همراهی و هماهنگی نیروهای مسلح برگرفته از ولایت‌پذیری است.

وی با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، این اقدام را مایه افتخار هر ایرانی عنوان کرد و افزود: سپاه مقتدر با مشارکت نیروهای مسلح با انسجام و وحدت، این عملیات مهم را انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.

وی عنوان کرد: با همکاری همه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و اعضای شورای تامین، هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است.

امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار گفت: کنگره اربعین‌حسینی به‌عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا به همه اعضای ستاد اربعین و در راس آن استاندار ایلام که به‌صورت میدانی پای کار بودند عرض خداقوت دارم.

ی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از نیروهای مسلح در استان، افزود: نیروهای مسلح وظیفه تامین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولین استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود.

جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پاسخ دندان‌شکن ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی، ادامه داد: به دلیل ضربه موشکی ایران به استکبار، نیروهای مسلح بیش از گذشته مورد هجمه و رصد نظام استکبار قرار می‌گیرد.

گفتنی است در این نشست امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی‌مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به درخواست‌های استاندار در خصوص استقرار تیپ مستقل ارتش و استقرار یک فروند بالگرد نیروهای مسلح در ایلام، قول پیگیری مساعد دادند.

کد خبر 6091092

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا