Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:38:09 GMT

قیمت عجیب گران‌ترین بره جهان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۶۴۴۹

قیمت عجیب گران‌ترین بره جهان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جف آیکین یکی از سه پرورش‌دهنده گوسفند است که از هفته‌ها پیش از برگزار شدن حراجی روز پنجشنبه در لانارک نزدیک گلاسگو دابل دایاموند را زیر نظر داشت. این بره حیوانی بسیار تنومند و از نظر ژنتیکی کاملا بی‌نقص است که پرورش‌دهنده‌های بزرگ از آن برای جفت‌گیری و تربیت نژاد‌های ممتاز بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشم بسیاری از مزرعه‌داران برتر اروپا به این بره هیکلی بود، اما سرانجام آیکین و دو همکارش توانستند با کشیدن یک چک ۴۹۰ هزار دلاری حیوان را از آن خود کنند. تسل از برترین نژاد‌های میش و گوسفند در اروپا و جهان است و اصالت آن به منطقه‌ای کوچک در هلند بازمی‌گردد. معمولا بهترین گونه‌های این نژاد با چک‌های پنج رقمی خرید و فروش می‌شوند، اما این یکی تا شش رقم بالا رفت.

بیشتر بخوانید

عکس/ عجیب‌ترین نژاد گوسفندان

آیکین برای به دست آوردن بره شش ماه با یکی از همکارانش شریک شد، اما با شدیدتر شدن رقابت پای یک همکار دیگر هم به میان آمد و این سه نفر توانستند در یک ماراتن سنگین و رقم‌هایی که از سوی هفت تا هشت خریدار دیگر مطرح می‌شد، دابل دایاموند را به چنگ بیاورند. مالک این بره خانواده چارلی بودن از منطقه چشایر بود که حالا با چک ۴۹۰ هزار دلاری می‌توانند به کسب و کار خود رونق بیشتر بدهند.

گران‌ترین بره تاریخ تا پیش از این سال ۲۰۰۹ با رقم ۳۰۷ هزار دلار خرید و فروش شده بود و خود آیکین هم هرگز بیش از ۱۰۵ هزار دلار بری خریدن بره و گوسفند هزینه نکرده بود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟