Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام طیبی از اجرای رزمایش مواسات و همدلی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این مرحله تاکنون یک هزار بسته معیشتی آماده شده که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام «احمد طیبی» با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح مواسات و همدلی در شهرستان آستانه اشرفیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: مردم خیراندیش آستانه اشرفیه تاکنون کمک‌های خود را در قالب طرح مواسات و همدلی در سه مرحله انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه طرح مواسات و همدلی مردم آستانه اشرفیه به صورت تهیه  و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و طبخ و توزیع غذای گرم بین مردم حاشیه شهر انجام شد، تاکید کرد:‌ این طرح‌ها در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه مرحله نخست طرح مواسات در ماه مبارک رمضان انجام شد، گفت: در این مرحله، تعداد بالغ بر هفت هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام طیبی همچنین به مرحله دوم طرح مواسات و همدلی در عید غدیر اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح نیز ۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع شد.

 

امام جمعه آستانه اشرفیه از اجرای رزمایش مواسات و همدلی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در این مرحله تاکنون یک هزار بسته معیشتی به همت خیرین، هیئات مذهبی و مرکز افق وابسته به حرم حضرت سید جلال الدین اشرف آماده شده که طی امروز و فردا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از همه خیرین، معتمدین، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی درخواست داریم که بخشی از نذورات خود را به تهیه بسته‌های معیشتی اختصاص دهند.

 

حجت‌الاسلام طیبی با توصیه به هیئت‌های مذهبی، اذعان کرد:‌ هیئت‌های عزاداری که طی سال‌های گذشته سفره‌های اطعام پهن می‌کردند، امسال در قالب بسته‌های معیشتی این کار خیر را انجام دهند که تعداد بیشتری از مردم بی‌بضاعت را بتوانیم پوشش بدهیم.

 

 

 

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی امام جمعه آستانه اشرفیه طرح مواسات و همدلی مواسات و همدلی آستانه اشرفیه بین نیازمندان بسته معیشتی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی