Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: قرائت قرآن کریم به یاد آخرین تلاوت امام حسین (ع) همزمان با شب عاشورا در منازل به همت فعالان کانون های مساجد و عموم مردم برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قرائت قرآن کریم به یاد آخرین تلاوت امام حسین (ع) همزمان با شب عاشورا در منازل به همت فعالان کانون های مساجد و عموم مردم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این سنت حسنه طی سال های گذشته با هدف ترویج فرهنگ تلاوت قرآن کریم به صورت حضوری در مساجد استان اردبیل برگزار می شد و امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا در منازل اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: امام حسین (علیه السلام) در شب عاشورا پس از صبحت با اصحاب و یاران خود مشغول مناجات با خداوند متعال و قرائت قرآن کریم پرداختند و این سنت حسنه چراغ راهی برای جوانان کانون های مساجد شد تا همزمان با شب عاشورا این سنت حسنه را الگوی خود قرار دهند.

 

سقاء خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدای کربلا باشیم باید منش و رفتار خود را منطبق با سیره عملی آن شهیدان بزرگوار کنیم.

 

وی اظهار داشت: تبعیت از ولایت بخشی از الگوپذیری از حادثه عظیم دشت کربلا هست که برای نوجوانان و جوانان سرمشق و الگو است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های فرهنگی و دینی کانون های مساجد در ماه محروم کاهش یافته اما تلاش کرده ایم این فعالیت های فرهنگی را از طریق فضای مجازی پیگیر باشیم تا آسیب در فعالیت های فرهنگی ماه محرم ایجاد نشود.

 

سقاء از عموم مردم نیز دعوت می کنیم تا با شرکت در فعالیت های فرهنگی فضای مجازی یاری گر ارگان های فرهنگی باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح تلاوت قرآن در شب عاشورا شب عاشورا اردبیل فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد قرائت قرآن کریم قرآن کریم مساجد استان امام حسین شب عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کسب رتبه برتر استان البرز در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد خبر داد و گفت: یکی از بسترهای مؤثر در انسجام بخشی و بهره برداری از ظرفیت نیروی انسانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سامانه بچه‌های مسجد است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز عنوان کرد: طرح ثبت اعضا در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بود که طی آن بیش از هفت هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شدند.

وی تصریح کرد: به همین منظور معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

بر اساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضا در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیروها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

کد خبر 6095379

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد