Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@00:09:45 GMT

محسن نامجو اتهام تعرض جنسی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۷۱۶۱

محسن نامجو اتهام تعرض جنسی را رد کرد

محسن نامجو، خواننده و نوازنده ایرانی، اتهام آزار جنسی و اقدام به تجاوز را که علیه‌اش مطرح شده بود "شایعه" خوانده و گفته این اتهام‌ها را "قویا" رد می‌کند. او با انتشار ویدئویی به ادعا‌ها پاسخ داده و گفته اتهام‌ها مربوط به حدود هفت سال پیش است و همان موقع هم آن‌ها را رد کرده بود.

در طول چند هفته گذشته، زنان ایرانی بسیاری، بیشتر با نام مستعار، بعضی چهره‌های شناخته شده را به آزار و تجاوز جنسی متهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام محسن نامجو هم در این میان مطرح شده است. نامجو که به اقدام به تجاوز متهم شده، این ادعا‌ها را "تسویه حساب شخصی" می‌داند. او گفته اگر لازم شود از افرادی که این اتهام‌ها را مطرح کرده‌اند، شکایت خواهد کرد.

سه روز پیش زنی به نام "ماهی" که نام مستعار است در توییتر محسن نامجو را به اقدام به تجاوز و خشونت جنسی متهم کرد و گفت: زمانی که آمریکا در خانه دوستش بوده آقای نامجو به او تعرض کرده است. ماهی همچنین ادعا کرده که این مورد را به پلیس گزارش کرده است.

نامجو در همین ویدیو مدعی شده که هیچ مرجع قضایی این اتهامات را وارد ندانسته است.

محسن نامجو ادعا می کند: "بسیار غمگین" است که این ماجرا بر چهره هنری او اثر گذاشته و "حتما بعضی از دوستان یا حتی افراد خانواده" یا علاقه‌مندان آثارش، دیگر او را مثل گذشته نمی‌بینند. او گفته می‌داند که چنین موضوعی را با بیانیه نمی‌تواند پاک کند و امیدوار است که گذر زمان، رفتار، آثار و نوشته‌هایش او را از این ماجرا "مبرا" کند و حقیقت هرچه هست سریع‌تر آشکار شود.

محسن نامجو می‌گوید "به عنوان یک مرد ایرانی به خاطر تمام تبعیض‌هایی که به زنان ایرانی شده" عذر می‌خواهد و حاضر است هر کمکی لازم باشد برای آموزش در این زمینه، مخصوصا آموزش مردان انجام دهد تا همه در دنیای بهتری زندگی کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محسن نامجو تجاوز جنسی تعرض جنسی محسن نامجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی

ایسنا/خوزستان رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری بندرامام خمینی (ره)، وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راستی‌آزمایی یک ادعا !
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود