Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عملکرد رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس بعد از خداحافظی علیرضا بیرانوند، مثل سابق درخشان نبود و ضرورت جذب دروازه بان را برای کادرفنی مجموعه سرخ نمایان تر کرد.
به گزارش آریا، رادو آن زمان که رقیب گردن کلفت داشت، از هر فرصتی برای اثبات خودش استفاده می کرد و سلطان کلین شیت بود اما وقتی بی رقیب شد، آن حس جنگجویی را از دست داد و البته کم انگیزه شدن سرخپوشان بعد از کسب قهرمانی زودهنگام هم در بالا رفتن گل های خورده پرسپولیس و رادو بی تاثیر نبود اما هر چه بود، یحیی تصمیم گرفت به جای پیدا کردن یک ذخیره مطمئن برای رادوشوویچ دنبال جذب یک دروازه بان شماره یک برای پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پالس های منفی برای حامد لک
اولین نام مطرح شده برای پرسپولیس، حامد لک بود. دروازه بانی که با مدیر برنامه اش به مشکل خورده و حاشیه هایش به حدی شده که پرسپولیس فعلا از او فاصله گرفته است. البته شایعه هایی هم به گوش می رسد که پرسپولیس به طور کامل قید حامد لک را نزده اما از طرف باشگاه به او پالس های منفی داده شده تا هر چه سریع تر مشکلات حاشیه ای خود، نظیر اختلافی که با مدیر برنامه هایش دارد و سایر موانع را برطرف کند و پرسپولیس را پا در هوا نگذارد.
علیرضا حقیقی وارد لیست خرید شد
دومین گزینه اما علیرضا حقیقی بود که گفته می شود کادرفنی پرسپولیس در مورد جذب او باتوجه به سابقه حضورش در مجموعه سرخ تردیدهایی دارند. دروازه بانی که به هرحال به خاطر حضور در جام جهانی و تجربه بازی در تیم های اروپایی، گزینه مهمی است و در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم نیز عملکرد قابل قبولی درون دروازه نساجی داشت. امروز به صورت جدی نام این دروازه بان مطرح شد و حتی برای لک پیغام فرستاده شد حقیقی گزینه اول یحیی گل محمدی است.
رشید مظاهری وارد می شود
اما ساعتی پیش یک نام جدید از اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش رسید؛ رشید مظاهری... این بهترین خبر ممکن برای طرفداران پرسپولیس است. آنها از روز رفتن علیرضا بیرانوند، اعتقاد داشتند یکی مثل پیام نیازمند یا رشید مظاهری می تواند جای خالی بیرو را پر کند ولی باشگاه نگاهی به این دو نداشت چرا که پیام نیازمند یک بند فسخ سنگین و گرانقیمت در قراردادش با سپاهان دارد و مظاهری هم با تراکتور قرارداد سه ساله داشت. گفته می شود پرسپولیس با توجه به ادعای رشید مظاهری که اعلام کرده می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ و از تراکتور جدا شود، نام این دروازه بان را در لیست خرید خود قرار داده است.
سابقه همکاری یحیی و فنایی با مظاهری
یحیی گل محمدی و داود فنایی با رشید مظاهری کار کرده اند. هر دوی آنها مظاهری را قبول دارند. از نگاه فنایی، این دروازه بان که در ذوب آهن صبح و بعدازظهر زیرنظر او تمرین می کرد، استاندارد ترین دروازه بان حال حاضر لیگ برتر است. آنچه باعث شده بود پرسپولیس سراغ مظاهری نرود، وضعیت قرارداد سه ساله این دروازه بان با تراکتور بود اما حالا که مظاهری برای فسخ یک طرفه با تراکتور اقدام کرده پرسپولیس هم نیم نگاهی به جذبش دارد.
مظاهری و تراکتور باید تا فینال حذفی صبر کنند
تکلیف مظاهری و تراکتور بعد از فینال جام حذفی روشن می شود. مظاهری هفته پیش با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود با تراکتور را یک طرفه فسخ کرد اما از آن جایی که فصل هنوز برای تیم تبریزی تمام نشده و این تیم باید در فینال جام حذفی با استقلال بازی کند، فدراسیون فسخ یک طرفه مظاهری را باطل دانست و از او خواست بعد از فینال جام حذفی برای دریافت فسخ قراردادش به سازمان لیگ مراجعه کند. رشید مظاهری باید در آخرین بازی فصل تراکتور هم در اختیار این تیم باشد. البته تا این لحظه او هنوز به اردوی تراکتور برنگشته و تیم تبریزی با اخباری برای فینال آماده می شود. مظاهری در بازی نیمه نهایی هم در لیست تراکتور نبود. حتی شب قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان وقتی باشگاه به سرمربی اش مجوز داد اگر به مظاهری نیاز دارد، با او حرف بزند تا برگردد، ساکت الهامی ادعا کرد تصمیم خودش را گرفته و از اخباری استفاده می کند چراکه رشید مظاهری به خاطر دعواهای اخیر تمرکز لازم را ندارد و دروازه بانی هم پستی است که لازمه اصلی اش تمرکز است. در فینال جام حذفی هم مظاهری به احتمال قریب به یقین غایب خواهد بود. او 48 ساعت بعد از فینال مشهد دوباره برای فسخ اقدام می کند.
تراکتور فسخ یک طرفه مظاهری را قبول ندارد
تراکتور البته این فسخ را قبول ندارد. تبریزی ها می گویند با سند و مدرک ثابت می کنند قرارداد رشید با باشگاه سه ساله است و هر سال باید 20 درصد به مبلغ سال قبل اضافه شود و مظاهری نمی تواند فسخ یکطرفه بگیرد ولی از طرف مظاهری به پرسپولیس پیغام داده شده او بعد از پایان بازی فینال جام حذفی که آخرین بازی رسمی این فصل است، حداکثر تا هفته آینده فسخ یک طرفه اش را از سازمان لیگ می گیرد. ادعای مظاهری این است که در قراردادش دست برده اند و بندی که نوشته شده بود تمدید قرارداد با توافق طرفین را به بیست درصد اضافه در پایان هر سال تغییر داده اند. او با همین ادعا هفته پیش ظرف چند ساعت از سازمان لیگ، نامه فسخ گرفت.
رابطه مظاهری و تراکتور؛ دلخوری دو طرفه!
در نهایت کمیته تعیین وضعیت باید درباره رشید مظاهری و تراکتور تصمیم بگیرد. پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون هم خواهد رفت چرا که روابط طرفین تیره و تار شده و همین که روز بازی با نفت مسجد سلیمان، ساکت الهامی حاضر نشد با رشید مظاهری برای بازگشت به تیم تماس بگیرد و دروازه تراکتور را به اخباری سپرد، نشان می دهد تبریزی ها هم به همان اندازه که رشید از تراکتور دلخور است، از دروازه بان خود گلایه و دلخوری دارند.
معمای دروازه پرسپولیس و مثلث مدعیان
اگرچه پرسپولیس فرصت زیادی برای جذب نیروهای مورد نیاز کادر فنی خود ندارد ولی رشید مظاهری به حدی ارزشمند هست که پرسپولیس چند روزی اضافه تر از آنچه مدنظرش بود برای تعیین تکلیف آخرین سنگر خود صبر کند. شنیدیم داود فنایی و یحیی گل محمدی قرار است دوشنبه همین هفته در حاشیه تمرین پرسپولیس، درباره انتخاب اول شان حرف بزنند. حامد لک؟ علیرضا حقیقی؟ یا رشید مظاهری؟ البته تنها انتخاب آنها شرط نیست و قطعا مظاهری هم در قیاس با حامد لک و علیرضا حقیقی خواسته های بیشتری خواهد داشت. مظاهری پیش از این هم دو بار در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار داشت. یک بار زمان برانکو که نیم فصل بحث جدایی بیرانوند و جذب او مطرح بود و پنجره بسته پرسپولیس، این انتقال را غیرممکن کرد و بار دیگر همین ابتدای فصل نوزدهم که بیرانوند ماند و مظاهری هم که دیگر خیال ماندن در اصفهان را نداشت، به تبریز رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رشید مظاهری گل محمدی مظاهری و تراکتور دروازه بان فینال جام حذفی علیرضا حقیقی رشید مظاهری فسخ یک طرفه سازمان لیگ گل محمدی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «امیرمحمد داودزاده» و «محمدعلی پورمتقی» بر عهده داشتند.

استقلال در هفته‌ای که گذشت با حواشی زیادی همراه بود. هنوز ساعاتی از توقف این تیم مقابل تراکتور نگذشته بود که اعضای هیات مدیره باشگاه، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار و فرشید سمیعی را به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کردند.

آبی‌پوشان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که پرسپولیس دقایقی پیش از این دیدار، کیلومتر‌ها دورتر از تهران موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد تا به طور موقت به صدر جدول صعود کند.

جواد نکونام برای اینکه بتواند بار دیگر صدر جدول را به نام خود سند بزند، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی نداشت.

حریف امروز استقلال با تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته به میدان گذاشت. محمد ربیعی که به نظر می‌رسد از عملکرد شاگردانش مقابل نساجی مازندران رضایت نداشت، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: اشتباه عجیب غریب روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند در میانه زمین باعث شد تا مجیدی علیاری با سیدحسین حسینی تک به تک شود و با ضربه‌ای فنی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۲: پاس ابوالفضل جلالی به مهرداد محمدی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مهرداد محمدی در محوطه جریمه ذوب‌آهن فرصت خوبی را پیدا کرد، اما این بخت را از دست داد.

دقیقه ۲۱: سانتر زبیر نیک نفس به گوستاوو بلانکو رسید، اما ضربه سر مهاجم استقلال در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدحسین اسلامی در میانه میدان صاحب توپ شد و در حالی می‌توانست توپ را به مجید علیاری پاس داده و موقعیت خوبی را برای وی فراهم کند، اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با با فاصله زیادی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف به ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته استقلال رسید، اما ضربه سر این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ در حالی در شلوغی دروازه ذوب‌آهن به روزبه چشمی رسید و او موفق شد گلزنی کند، اما کوپال ناظمی به دلیل اینکه توپ پیش از رسیدن به چشمی به دستان مهرداد محمدی برخورد کرد، آن را نپذیرفت. بازیکنان و مربیان استقلال به این تصمیم اعتراض تندی داشتند.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه ذوب‌آهن اصفهان بود که با ضربه سر محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد تا دروازه فروزان بسته بماند.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست پس از سایش به سر محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و این بازیکن نیز با شوتی دیدنی و تماشایی توپ را به تور دروازه محسن فروزان چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۸۰: شوت محمدعرفان معصومی که در نیمه دوم جانشین کمال کامیابی‌نیا شد، از بالای دروزاه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۸۱: سانتر گریگول چابرادزه در حالی که نزدیک بود موقعین خوبی را نصیب مهاجمان ذوب‌آهن برای گلزنی کند با واکنش عالی حسینی دفع شد.

دقیقه ۸۲: شوت خطرناک و زمینی محسن آذرباد با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت تا آبی‌پوشان نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳+۹۰: اشتباه مدافعان ذوب‌آهن اصفهان باعث شد تا توپ به گوستاوو بلانکو رسیده و او با شلیکی دیدنی تیر خلاص را به دروازه ذوب‌آهن شلیک کند، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور چسباند تا ورزشگاه منفجر شود.

استقلال با این پیروزی به امتیاز ۵۷ رسید و به صدرنشینی کوتاه مدت پرسپولیس که ۵۶ امتیاز اندوخته دارد، پایان داد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور