Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذری فرمانده حوزه شهید محمدامین احمدی سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: ۲۵۰ بسته غذایی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در پایگا‌ه های  حوزه شهید محمد امین  احمدی سپاه مهاباد بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

نوذری افزود: این بسته‌ها شامل ده کیلوگرم برنج، ۲ تن ماهی، ۲ بسته ماکارونی، ۲ روغن مایع، ۲ رب گوجه فرنگی و دو قلم حبوبات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ارزش تقریبی هر بسته غذایی۳۵۰ هزار تومان بود که درمرحله دوم رزمایش همدلی و در تاسوعای حسینی در میان خانواد‌های نیازمند و آسیب دیده از بحران کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در مهاباد

تداوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۴۰۰ بسته غذایی توسط سپاه مهاباد

رزمایش همدلی و طرح راهکار کانون مساجد در مهاباد

فرمانده حوزه شهید محمدامین احمدی سپاه مهاباد تصریح کرد: از ابتدای رزمایش همدلی تاکنون درشهرستان مهاباد بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی دربین مردم آسیب دیده از بحران کرونا توسط سپاه شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کمک به نیازمندان ماه محرم سپاه مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند