Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:46:58 GMT

عبدی: در شهرآورد اشتباه کنید، جریمه می‌شوید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۷۶۱۴

عبدی: در شهرآورد اشتباه کنید، جریمه می‌شوید

حسین عبدی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی و شکست سرخپوشان اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی بود. استقلال نیمه اول را کاملا کنترل کرد اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی را در دست گرفت. پرسپولیس می‌توانست گل دوم را از استقلال نخورد ولی نتوانست بازی را مدیریت کند.

وی ادامه داد: چیدمان پنالتی‌زن‌های پرسپولیس اشتباه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دیدم اوساگونا پشت پنالتی قرار گرفت ترسیدم. معلوم بود که او نمی‌تواند پنالتی را خوب بزند. واقعا نمی‌دانم چرا پنالتی‌زن‌های پرسپولیس اینطور انتخاب شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ترکیب اولیه این تیم برای جدال با استقلال گفت: مسلما ترکیب ایراداتی داشت، البته با توجه به اینکه الان ۵ تعویض در فوتبال وجود دارد شاید مربیان خیال کنند می‌توانند با تعویض‌ها جریان بازی را عوض کنند اما در بازی مثل دربی نباید بیشتر از ۳۰ درصد تیم عوض شود.

عبدی خاطرنشان کرد: دربی جایی برای اشتباه کردن نیست و وقتی در این بازی بزرگ اشتباه می‌کنید شما تنبیه می‌شوید. خیلی کم پیش می‌آید که در دربی اشتباه کنید و فرصت جبران داشته باشید.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش پرسپولیس برای فصل بعد چقدر باید تغییر کند، تاکید کرد: ابتدا باید مشخص شود چه بازیکنانی می‌روند و برای آنها جایگزین خوب پیدا شود. مثلا الان بیرانوند جدا شده اما رادوشوویچ دروازه‌بان شش دانگی نیست. در کل ابتدا باید سعی شود اسکلت تیم حفظ شود و پس از آن حتما این تیم تقویت شود.

برچسب‌ها حسین عبدی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال اختصاصی ایرنا شهرآورد تهران پروندهٔ خبری قسمت سوم و پایانی دوئل پرسپولیس و استقلال؛ برنده نهایی کیست؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عبدی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال اختصاصی ایرنا شهرآورد تهران حسین عبدی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال اختصاصی ایرنا شهرآورد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)