Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، خبرگزاری کیودو به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داد که «یوشیهیده سوگا» دبیر کابینه ژاپن تصمیم دارد وارد رقابت‌های رهبری حزب حاکم ژاپن برای جانشینی «شینزو آبه» نخست‌وزیر مستعفی این کشور شود.

آبه پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل وضعیت نامناسب جسمی از سمت نخست‌وزیری ژاپن کناره‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد که بیش از نیمی از صهیونیست‌ها (بالغ بر ۵۸ درصد از آنها) معتقدند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید فوراً استعفا بدهد.

این شبکه می‌افزاید که ۲۸ درصد از این افراد کسانی بودند که قبلا به فراکسیون حامی نتانیاهو رأی دادند که در نهایت منجر به تشکیل ائتلاف کنونی کابینه در تل‌آویو شده است.

همچنین ۴۸ درصد از صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی نیز معتقدند که یوآف گالانت وزیر جنگ این رژیم نیز باید فوراً استعفا بدهد. این میزان در مورد هرتصی هالوی حدود ۵۰ درصد است و ۵۶ درصد نیز معتقدند که رونین بار رییس شاباک نیز باید فورا استعفا دهد.

۵۴ درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شده و حدود ۳۷ درصد نیز معتقدند که بنی گانتس و گادی آیزنکوت از اعضای شورای جنگی رژیم صهیونیستی، فورا باید این شورا را ترک کنند.

بر اساس این گزارش در صورت برگزاری انتخابات زود هنگام در شرایط کنونی سرزمین‌های اشغالی، حزب لیکود به ریاست نتانیاهو تنها ۱۸ کرسی کنست را از آن خود خواهد کرد و مجموع کرسی‌های ائتلاف کنونی کابینه از عدد ۵۰ فراتر نخواهد رفت. این در حالی است که فراکسیون اپوزیسیون در سرزمین‌های اشغالی که ریاست آن بر عهده بنی گانتس و یاییر لاپید است، دست کم ۶۵ کرسی را به خود اختصاص خواهد داد. این گزارش تاکید می‌کند که در این صورت فراکسیون مذکور بدون نیاز به مشارکت احزاب دیگر قادر به تشکیل کابینه خواهد بود.

کد خبر 6093779

دیگر خبرها

  • مانع‌تراشی بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح