Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، طبق تحقیقات جهانی بانک آمریکا، رشد بی‌رویه ارزش سهام شرکت‌های تکنولوژی آمریکا در سال‌های اخیر باعث شده است تا ارزش این شرکت‌ها از کل بازار سهام اروپا بیشتر شود.

این بانک در گزارش جدید خود اعلام کرد برای اولین بار در تاریخ ارزش بازار شرکت‌های تکنولوژی آمریکا از ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ تریلیون دلار فراتر رفته که این از ارزش کل بازار اروپا، شامل انگلیس و سوئیس، که در حال حاضر ۸.۹ تریلیون دلار است، بیشتر است.

بانک آمریکا در گزارش خود اشاره کرده است که در سال ۲۰۰۷ ارزش بازار اروپا ۴ برابر ارزش سهام تکنولوژی آمریکا بوده است.

عبور ارزش سهام تکنولوژی آمریکا از کل سهام قاره اروپا در حالی اتفاق می‌افتد که بازار سهام آمریکا از شرکت‌های عظیم تکنولوژی متراکم شده که این موجب نگرانی برخی از استراتژیست‌های بازار شده است.

در ماه ژانویه ۵ شرکت برتر تکنولوژی آمریکا، اپل، آلفابت، آمازون، مایکروسافت و فیسبوک، ۱۷.۵ درصد از شاخص اس‌اندپی ۵۰۰ را به خود اختصاص داده بودند و گرایش به سوی تکنولوژی در طول پاندمی کرونا این رقم را به بالای ۲۰ درصد رسانده است. غول تکنولوژی مصرفی، اپل، به تنهایی بیش از ۲ تریلیون دلار ارزش دارد.

کد خبر 5010849

منبع: مهر

کلیدواژه: وال استریت تکنولوژی بازار سهام ویروس کرونا قیمت دلار تولید نفت بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت طلا ایالات متحده امریکا بازار سهام صادرات نفت قیمت سکه بهار آزادی دلار قیمت یورو تکنولوژی آمریکا ارزش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی