Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شاگردان عطایی و کارخانه در چارچوب در ۲ دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند. تاریخ انتشار: 08:45 - 09 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۲۶۵

خبرگزاری میزان - لیگ برتر والیبال از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ها در حال برگزاری بازی‌های دوستانه هستند تا با آمادگی بیشتری در لیگ شرکت کنند.

بر همین اساس تیم والیبال هراز که هدایت آن را بهروز عطایی برعهده دارد و میزبان تورنمنت چهار جانبه در آمل بود به تهران می‌آید و دو بازی تدارکاتی با تیم والیبال سایپا که هدایت آن بر عهده مصطفی کارخانه است، در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هراز در اولین سال حضور خود در لیگ به دنبال کسب جایگاهی در بین بالانشینان جدول است؛ اما سایپا که جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است با جذب محمد موسوی و علی شفیعی و چندین بازیکن دیگر به تقویت خود برای فصل آینده پرداخته است.

بیشتر بخوانید: چالش دشوار فدراسیون والیبال برای جذب مربی خارجی؛ نه پول هست و نه گزینه مناسب

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی مصطفی کارخانه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا