Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@05:11:11 GMT

استقلال به فیفا برای امید نورافکن شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۷۸۹۹

استقلال به فیفا برای امید نورافکن شکایت کرد

باشگاه استقلال با شکایت به فیفا خواستار دریافت حق رشد امید نورافکن شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم شبکه یک سیما حاضر شد تا در خصوص مسائل مختلفی صحبت کند. مدیرعامل استقلال در بخشی از صحبت‌هایش گفت که این باشگاه به فیفا شکایت کرده است تا بتواند حق رشد ۲۴۰ هزار یورویی امید نورافکن ، هافبک سابق این تیم را از باشگاه شارلروا بلژیک دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن در حال حاضر در تیم سپاهان توپ می زند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال امید نورافکن استقلال امید نورافکن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو