Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر مرحوم ناصر حجازی به توهین های صورت گرفته علیه احمد نوراللهی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خانم بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی پیشکسوت فقید باشگاه استقلال درباره اتفاقات بعد از دربی و پخش آن ویدیو می گوید:

بیست تا سی نفر میهمان داشتیم من و آتوسا به خاطر استرس زیاد پنالتی ها به اتاق دیگری رفتیم اما متاسفانه بین هواداران دو تیم که میهمان ما بودند کری خوانی بدی بوجود آمد و آن حرف های زشت زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به محض اینکه مطلع شدم در صفحه اینستاگرام خود پستی گذاشتم و عذرخواهی کردم ضمن اینکه با آن عده که میهمانم بودند برخورد کردم.

همسر حجازی درباره اینکه چه کسی آن ویدیو را پخش کرد گفت:

متاسفانه یکی از میهمانان استوری کرده بود و خیلی زود متوجه اشتباهش شد و آن ویدیو را پاک کرد اما به من گفتند یک خانمی از شهرستان این ویدیو را ذخیره کرده و آن را پخش کرده است.

همسر بازیکن اسطوره ای سابق استقلال درباره اینکه آیا آن کلیپ را تا حالا دیده و از توهین های آن به احمد نوراللهی خبر  دارد یا نه گفت:

کلیپ  را ندیدم اما احمد پسر بسیار باشخصیتی است به من گفتند که بین خودشان کری می خواندند و به نوراللهی توهین نکردند با این حال به همه آنها تذکر دادم و خودم هم عذرخواهی کردم.

خانم شفیعی همچنین درباره توهین و فحاشی های بوجود آمده به اسطوره های فوت کرده دو تیم ادامه داد:

توهین و فحاشی بعضی افراد به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و ما آنها را پرسپولیسی اصیل نمی دانیم. روزی که روی سنگ مزار ناصر اسید ریختند شخصی تماس گرفت و به من گفت بگویید کار پرسپولیسی هاست اما من هرگز همچین حرفی نزدم چون پرسپولیسی های واقعی همیشه زودتر از استقلالی ها در مراسمات ناصر حاضر می شدند و همیشه بین ما احترام بوده و خواهد بود. وقتی بزرگان پرسپولیس مثل آقایان پروین و پنجعلی و عابدزاده همیشه پیشگام در مراسمات ناصر شرکت می کنند بزرگی پرسپولیسی ها را نشان می دهد و ما هیچ وقت این خوبی ها را فراموش نمی کنیم.

همسر مرحوم حجازی در پایان صحبت هایش گفت:

هواداران هردو تیم سالهاست برای همین کری می خوانند که اگر با احترام باشد هیچ عیبی ندارد بازهم برای آن کلیپ  از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می کنم و برای هردو تیم و طرفداران سرخابی آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناصر حجازی استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس دربی ناصر حجازی همسر مرحوم ناصر حجازی پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های اخیر و همزمان با کاهش نوسانات ارزی و تخلیه هیجانات کاذب از بازار، برخی نمایندگان در اظهارنظر‌هایی عجیب سعی در تخریب ارزش پول ملی کشورمان دارند.

البته که انتقاداتی به افزایش قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی وارد است، ولی نباید فراموش کرد که آنچه در هفته‌های اخیر موجب افزایش قیمت ارز شد، تشدید تنش‌های سیاسی در منطقه بود و با آرام شدن فضا از شدت نوسانات ارزی هم کاسته شد.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر