Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@18:49:35 GMT

کمک دولت ترامپ به انزوای بیشتر آمریکا در عرصه جهانی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۰۰۱

کمک دولت ترامپ به انزوای بیشتر آمریکا در عرصه جهانی

رویداد۲۴ سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از شکست مفتضحانه‌ای که در ارتباط با قطعنامه پیشنهادی شان در مورد تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران خوردند اقدام به انجام تلاش‌هایی برای فعال سازی مکانیزم ماشه کرده اند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این گونه اقدامات تلاش می‌کنند که جایگاه خود را در عرصه بین المللی حفظ کنند تا به انزوای هر چه بیشتر دچار نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها خودشان نیز می‌دانند که به لحاظ حقوقی و سیاسی نمی‌توانند به برجام متوسل شوند چرا که آن‌ها دو سال پیش رسما از برجام خارج شدند، گفت: حتی اگر خارج نشده بودند هم نمی‌توانستند در این زمینه مدعی شوند چرا که ایران بر خلاف دیگر کشور‌های عضو برجام به تعهدات خود عمل کرده است و کاهش تعهدات برجامی اش نیز در راستای برجام بوده است.
بیشتر بخوانید: بازی خطرناک آمریکا در سازمان مللنقوی حسینی با اشاره به مخالفت کشور‌های عضو برجام از جمله روسیه و چین و سه کشور اروپایی (فرانسه، انگلیس و المان) برای استفاده آمریکا از مکانیزم ماشه علیه ایران اظهار کرد: کشور‌های اروپایی ممکن است نسبت به عملکرد ایران انتقاداتی داشته باشند، ولی می‌دانند که ایران پایبند به برجام بوده و قطعا جامعه جهانی با اقدام آمریکا برای استفاده از مکانیزم ماشه توسط آمریکا مخالفت می‌کند.

وی با بیان اینکه حتی مقامات سابق دولت آمریکا نیز اعلام کرده اند که استفاده از مکانیزم ماشه از سوی دولت آمریکا کار عقلانی نیست و بیشتر به منزوی شدن آمریکا می‌انجامد، افزود: آمریکا در استفاده از مکانیزم ماشه با شکست دیگری روبرو می‌شود و به انزوای بیشتر خود کمک می‌کند. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ برجام مکانیزم ماشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد