Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:08:34 GMT

 ذبح ۴۰ راس دام نذری در خوشاب

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۰۰۵

 ذبح ۴۰ راس دام نذری در خوشاب

حجت السلام هادی سلطانی کیا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: همزمان با شب عاشورا به همت مردم عزادار روستای بلقان آباد  خوشاب تعداد ۴۰ راس دام نذری به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال ذبح شد.

او افزود: از این ۴۰ راس دام سبک ۸۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی استحصال شد که به دلیل شرایط خاص کرونایی امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بسته بندی‌های ۸۰۰ گرمی تقسیم و بین نیازمندان و اهالی عزادار روستا همزمان با شب عاشورا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول تبلیغات اسلامی خوشاب ادامه داد: در ماه مبارک رمضان مردم روستای بلقان آباد با ذبح ۱۷ راس دام و توزیع در بین نیازمندان در پویش همدلی، مواسات، کمک مومنانه شرکت کردند و به ندای رهبری انقلاب لبیک گفتند.

روستای بلقان آباد با ۵۷۰ خانوار و ۲۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۵۵ کیلومتری غربی نیشابور و ۵۰ کیلومتری شرقی سبزوار (جاده قدیم، نیشابور به سبزوار) در بخش مرکزی شهرستان خوشاب واقع شده است.


انتهای پیام//ع. ظ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه ویروس کرونا مناسبت های مذهبی راس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • قلعه خواجه لرزید