Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:28:43 GMT

کشته شدن یک نفر در درگیری میان مخالفان و موافقان ترامپ در پورتلند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۳۳۶

کشته شدن یک نفر در درگیری میان مخالفان و موافقان ترامپ در پورتلند

‍‍‍‍‍‍

مقامات آمریکایی اعلام کردند در درگیری خشونت بار میان مخالفان و موافقان ترامپ در شهر پورتلند یک نفر کشته شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات آمریکایی در شهر پورتلند اعلام کردند در درگیری های خشونت بار میان مخالفان و موافقان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شهر پورتلند یک نفر کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R36447/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ خشم آمریکایی‌ها از تلاش بغداد برای خرید جنگنده‌های سوخو ۵۷ از روسیه ۲ رویترز: کشتی ایرانی ۱۴۰۰۰ تن آلومینا در ونزوئلا بارگیری کرد ۳ تصاویر حاج قاسم و ابو مهدى در حرم امام حسین (ع) ۴ جان بولتون: دولت ترامپ با راه اندازی مکانیزم ماشه "احمق" به نظر می‌رسد ۵ اعلام تعداد مفقودشدگان انفجار بندر بیروت توسط ارتش لبنان ۶ الکاظمی: رابطه ما با ایران باید بر اساس منافع مشترک باشد/ در انتخابات کاندیدا نخواهم شد/ به نیروهای جنگی در عراق نیاز نداریم ۷ هلاکت سرکرده گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا در دیرالزور ۸ تغییرات در وزارت دفاع عراق+سند مهمترین اخبار بین الملل نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ افتخار می‌کنیم پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم بازخوانی اسرارآمیزترین پرونده جهان اسلام؛ چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین: تحرکات رژیم صهیونیستی در مرزها به دقت رصد می‌شود حمله به کاروان نظامیان ائتلاف آمریکایی در جنوب عراق مهمترین اخبار تسنیم تلاش آمریکا برای دزدی ۱.۷ میلیارد دلار دارایی ایران در اروپا/ بانک مرکزی: پیگیری‌ حقوقی لازم برای آزادسازی وجوه در دست اقدام است نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ افتخار می‌کنیم پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم بازخوانی اسرارآمیزترین پرونده جهان اسلام؛ چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر تدبیرهای مبارزاتی امام حسین(ع) در روز عاشورا/ چرا حضرت اباعبدالله(ع) یاران خود را تک‌به‌تک به میدان می‌فرستادند؟ وزارت خارجه: منافقین با وجود ترور هزاران ایرانی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا پناه داده شده‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام حسین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست

متاسفانه طی سال‌ها و دهه اخیر، بعد از رها شدن فضای مجازی و رشد قارچ‌گونه‌ی کانال‌ها و صفحات وطن‌فروش رفته‌رفته مخاطب با این سوال رو به رو شد که آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و مرگ فرستادن بر آنها کار درستی بوده است؟

پاسخ این سوال را در روزهای اخیر، براندازها با زبان بی‌زبانی داده‌اند: وقتی دانشگاه‌های غرب مرگ بر بچه‌کش و حامیانش سر می‌دهند یعنی هیچ بعید نیست، تصمیم‌سازهایی در جهان غرب در آینده بالا‌نشین شوند که مسائل را از زاویه نگاه جمهوری اسلامی و مردم ایران می‌بینند.

در واقع شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طی ۴۵ سال و آتش‌زدنِ پرچم‌ها جرقه‌ای بود که زده شد تا این آتش بالاخره شعله‌ور شد. و حالا جواب داده و پژواک این صدا نه از کشورهای مسلمان که از پایتخت‌های غربی به گوش جهانیان می‌رسد.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟