Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:32:06 GMT

حملات توپخانه‌ای اسراییل به مرکز و جنوب غزه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۳۹۳

حملات توپخانه‌ای اسراییل به مرکز و جنوب غزه

منابع خبری فلسطین اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای فلسطینی را در جنوب و مرکز نوار غزه بمباران کرده است.

به گزارش مشرق، توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه دو مقر نیروهای مقاومت فلسطین را در مرکز و جنوب نوار غزه بمباران کرد.

خبرگزاری «صفا» گزارش داد که نظامیان صهیونیست به سمت یک مقر متعلق به نیروهای «کنترل میدانی» (وابسته به وزارت کشور فلسطین) در شرق شهرک «الفخاری» واقع در شرق خان یونس (جنوب نوار غزه) تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد، صهیونیستها همچنین به سمت یک مقر متعلق به نیروهای مذکور در شرق شهر «دیرالبلح» (مرکز نوار غزه) تیراندازی کردند.

صفا گزارش داد که در پی این حملات، فقط آسیب مادی وارد شده و هیچ یک از شهروندان فلسطینی، آسیب ندیدند.

این در حالی است که «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)  در اشاره به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونستی گفت:‌ «مقاومت دست بسته نخواهد ماند. اشغالگران باید مسئولیت جنایتشان علیه [مردم] نوار غزه را به دوش بکشند»

رضوان گفت که «شکستن محاصره تحمیلی علیه [مردم] غزه، حق ماست.  تصمیم ما برای شکستن و مقابله با دشمن واضح است. هزینه آن هر چه می‌خواهد باشد... معادله واضح است: گلوله‌باران در مقابل گلوله‌باران، خون در مقابل خون، موشک در مقابل موشک».

این اظهارات در واکنش به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی است. صهیونیست‌ها طی دو هفته اخیر به بهانه‌های واهی مواضعی را در نوار غزه هدف حمله هوایی و توپخانه‌ای قرار دادند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین نوار غزه بمباران رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان