Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:03:54 GMT

توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۸۵۳۶

توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس اداره فرآورده های طبیعی و سنتی و بازرسی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توقیف 170 هزار کالای سلامت محور غیرمجاز در کرمانشاه طی امسال خبر داد.

کیومرث رحیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشدید فعالیت بازرسان معاونت غذا و دارو در حوزه های مختلف در دوران شیوع کرونا گفت: بازرسان هر مکانی که کالاهای سلامت محور در آن عرضه شود را بازرسی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گستره بازرسی نیروهای معاونت غذا و دارو، داروخانه ها، سالن های آرایشی، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، باشگاه های ورزشی و ... را شامل می شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 بازرس کار بازرسی از این مراکز را برعهده دارند و در پنج ماهه امسال 2134 بازرسی از سطح این مراکز صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به توقیف 170 هزار قلم کالا در پنج ماهه امسال در سطح استان گفت: این کالاهای سلامت محور یا خارج از شبکه رسمی توزیع شده و یا تقلبی بوده و یا کیفیت لازم را نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع کالاهای توقیفی حدود 70 هزار قلم آن مربوط به کالای سلامت محور مرتبط با کرونا شامل ماسک، دستکش و ... بوده است.

رییس اداره فرآورده های طبیعی و سنتی و بازرسی ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارزش کشفیات صورت گرفته در سال جاری را 6.5 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سلامت محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم