Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وفا، «جو بایدن»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته -شنبه- با انتشار سندی متعهد به از سرگیری روابط دیپلماتیک و حمایت مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین بازگشت کمک­‌های مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) شد.

پایگاه خبری «هیل» نیز ماه مه گذشته به نقل از بایدن اعلام کرد: من طرح الحاق اراضی فلسطین را تایید نمی­‌کنم و در حقیقت عکس روند «دونالد ترامپ» در تخریب عملیات صلح عمل خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اسرائیل خواست که تهدید برای الحاق اراضی فلسطین و فعالیت‌­های شهرک‌سازی را متوقف کند، زیرا هر گونه امیدی برای صلح را از بین می­‌برد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل بایدن راهکار دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اردوغان: ارائه اطلاعات پایگاه کورجیک به اسرائیل دروغ است
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!