Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین خبر بازگشت آندره استراماچونی به ایران و مذاکره احمد سعادتمند با این مربی برای فصل بعد دوباره او را تیتر رسانه های ورزشی ایران تبدیل کرد. سرمربی ای که در میان طرفداران استقلال محبوبیت ویژه ای داشت و رفت او از این تیم با واکنش تند آبیها روبه رو شد.

استراماچونی سال گذشته و بعد از عقد قرارداد با استقلال خانواده خود را هم به ایران آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر او در مدت حضورش در تهران با توجه به علاقه خاص ایتالیایی ها به دنیای مد به تبلیغات برندهای ایرانی مشغول بود. دالیلا استراماچونی حالا با انتشار عکس هایی هشتمین سالگرد ازدواجشان را تبریک گفته است.

استراماچونی گفته می شود از استقلال زمان خواسته بود تا پاسخ پیشنهاد احمد سعادتمند را بدهد. سرمربی ایتالیایی بعد از ترک ایران پیشنهاد خاصی نداشته و حالا بعید نیست  با مشورت با همسرش حضور دوباره در فوتبال ایران را بخواهد تجربه کند. این زوج ایتالیایی در مدت حضورشان در ایران و طی سفریکه به شیراز داشتند به شدت مورد توجه مردم ایران و علاقه مندان به فوتبال قرار گفته بودند.

کد خبر 544690 برچسب‌ها مربی - استراماچونی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی استراماچونی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • چرا BBC دیگر آن قدرت سابق را ندارد؟
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!