Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@20:40:06 GMT

حداکثر انتظار برای صدور کارت سوخت سه ماه است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۱۲۳

حداکثر انتظار برای صدور کارت سوخت سه ماه است

خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است. تاریخ انتشار: 11:25 - 09 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۳۶۷ خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام خبرگزاری صدا وسیما؛ فاطمه کاهی با بیان اینکه مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است، گفت: درخواست‌های ماه اردیبهشت بطور کامل صادر شده است و هم اکنون درحال صدور درخواست‌های ماه خرداد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با رد برخی ادعا مبنی بر تأخیر ۶ ماهه صدور کارت سوخت المثنی، افزود: حداکثر زمان انتظار برای صدور کارت سوخت ۳ ماه است و اگر کسی پس از سه ماه کارت سوخت به دستش نرسید، باید مراتب را از درگاه اینترنتی epolice.ir و با وارد کردن شماره پلاک خودرو، پیگیری کند. بیشتر بخوانید: کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در کشور کاهی گفت: ممکن است یکی از دلایل تأخیر در ارسال کارت سوخت، حضور نداشتن متقاضی در آدرس قید شده به هنگام مراجعه مأمور پست باشد، بنابراین متقاضیان می‌توانند با استعلام کارت سوخت خود در سامانه پلیس، از محل نگهداری کارت خود در مراکز پست مطلع شوند و برای دریافت آن اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأخیر به‌وجود آمده در فرآیند صدور و ارسال کارت سوخت را به دلیل شرایط ویژه شیوع کرونا در کشور دانست و گفت: پیش از این حداکثر مدت انتظار برای صدور کارت سوخت کمتر از دوماه بود، اما با شرایط بوجود آمده این مدت انتظار به حدود سه ماه افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه این افزایش زمان صدور کارت سوخت تنها مربوط به خودرو‌های شخصی است، تأکید کرد: مدت انتظار صدور کارت سوخت خودرو‌های عمومی همچون گذشته بوده و وقفه‌ای در این زمینه به‌وجود نیامده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت انتظار برای صدور کارت سوخت سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم