Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:38:13 GMT

افتتاح ۲۱ خانه هلال در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۱۸۰

افتتاح ۲۱ خانه هلال در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا میر بهاالدین سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت : تقویت و توسعه خانه‌های هلال موجب آمادگی بیشتر و توانمندسازی جوامع محلی برای مقابله با آسیب‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه می‌شود.

او افزود: هدف اصلی از توسعه خانه‌های هلال، برگزاری دوره‌های آموزش همگانی کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات در شهرستان‌ها و مناطق روستایی است تا با توانمندسازی و آمادگی جوامع محلی در امر امدادرسانی در زمان حوادث و سوانح تا رسیدن نیرو‌های امدادی هر فرد امدادگر خانواده خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اجرای مانور درمان اضطراری با حضور پزشکان متخصص و عمومی روستای حاجی آباد شهرستان زاهدان، اجرای مانور توانبخشی در شهرستان زابل به منظور ارزیابی، معاینه و مشاوره رایگان به بیماران دارای اختلالات جسمی و حرکتی و ارائه خدمات توانبخشی، افتتاح کانون دانشجویی دانشگاه بین‌المللی شهرستان هیرمند، اجرای طرح کارزار رسانه با شعار یاریگران زندگی در ایرانشهر، سراوان و زابل را از دیگر برنامه‌های اجرا شده هفته دولت در استان ذکر کرد.

او ادامه داد: همچنین همزمان با این ایام طرح حمایت ماندگار با اهدای خون توسط امدادگران و جوانان و داوطلبان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند در جمعیت هلال احمر استان، اجرای طرح کاروان سلامت و طرح نیابت (دیدار و دلجویی از خانواده‌های بیماران، معلولان و سالمندان) انجام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر افتتاح خانه هلال امدادرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این باره اظهار کرد: این کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر جهت ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی این روستا اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903379

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی ۳ هزار خانه هلال در ۴۰۰ شهر و شهرستان
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند