Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پرسپولیس برای آنکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا ناکام نشود برنامه‌ریزی لازم را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها انجام داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی با قبول شکست در دربی و شائبه‌هایی پیوستن به سپاهان تا حدود زیادی موفقیتش در لیگ برتر را در معرض خطر دید. سرمربی پرسپولیس در واکنش به ناکامی در دربی و احتمال حضورش در سپاهان پاسخ‌های متفاوتی داد تا حدودی سنگینی این دو اتفاق از روی شانه‌هایش برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس بحث حضور در سپاهان را شایعه‌ای برای بر هم ریختن نظم تیمش پیش از دربی دانست و درباره شکست مقابل استقلال هم از مشکلات مالی، فرصت اندک در فصل نقل و انتقالات و تلاش برخی افراد خودی که پرسپولیس را از دشمن بیرونی بی نیاز می‌کنند، سخن گفت.

گل‌محمدی که ابراز امیدواری کرده بود در لیگ قهرمانان آسیا شاگردانش به موفقیت دست یابند، برای آنکه در نقل و انتقالات اسکلت اصلی تیمش حفظ شود و نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز تیم اقدام شود تا اواسط این هفته به باشگاه پرسپولیس فرصت داده تا بازیکنانی جذب شوند که قدرت تیم برای مصاف با حریفان آسیایی افزایش یابد. 

پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا 5 امتیاز از دست داد تا در انتهای جدول گروه C قرار بگیرد. سرخ‌پوشان در ادامه باید چهار دیدار برگزار کنند که دو بازی با التعاون عربستان، یک بازی با الدحیل و شارجه امارات انجام دهد. در حال حاضر التعاون 6 امتیاز دارد، الدحیل 3 امتیاز اندوخت و شارجه هم امتیاز با پرسپولیس یک امتیاز دارد. بازی‌های بسیار سختی در انتظار قهرمان لیگ برتر ایران است و این موضوع باعث شده تا گل‌محمدی درخواست جدی برای حفظ بازیکنان شاخص و اصلی تیم را به همراه جذب چند مهره کلیدی داشته باشد.

گل‌محمدی اعلام کرده توافقی با سپاهان نداشته و تمام تمرکزش روی موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیاست. او که از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت ندارد، نمی‌خواهد با حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شاهد افزایش منتقدانش باشد. شکست در دربی به اندازه کافی ملامت برخی پیشکسوتان و تعداد زیادی از هواداران را  به همراه داشت و سرمربی سرخ‌پوشان چاره را در این دیده که مسئولان باشگاه را در تنگنا قرار دهد تا آن‌ها نسبت به تمدید قرارداد استخوان‌بندی تیم و جذب بازیکنان توانمند مورد نیاز تیم اقدام کنند.

در روهای آینده مشخص خواهد شد که گل‌محمدی توانایی آن را خواهد داشت که مدیران باشگاه را با خود همسو کند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد. وداع با لیگ قهرمانان آسیا خواسته هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس نیست و اگر خواسته‌های نقل و انتقالاتی گل‌محمدی اجرایی نشود هم او بهانه لازم برای ناکامی احتمالی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان آسیا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

 

 

سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل ۲۶-۲۰۲۵ لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

 

 

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند.

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای ۲) نیز ۱۲ کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص ۱+۲ سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای ۲) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!