Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:41:57 GMT

طعنه اینستاگرامی به آرسنال با جام فست‌فودی (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۱۹۱

طعنه اینستاگرامی به آرسنال با جام فست‌فودی (عکس)

تمسخر قهرمانی آرسنال در کامیونیتی شیلد توسط هاروی الیوت بازیکن جوان لیورپول خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و آرسنال دیروز در ورزشگاه ومبلی در مسابقه معروف به کامیونیتی شیلد که در واقع همان سوپرجام انگلیس است به مصاف هم رفتند. بازی در وقتهای عادی با تساوی 1-1 به پایان رسید و در ضربات پنالتی این آرسنالی‌ها بودند که به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هاروی الیوت ستاره جوان لیورپول در پایان بازی و در جریان یک لایو اینستاگرامی، قهرمانی آرسنال را تمسخر کرده و از جام کامیونیتی شیلد به عنوان جام فست‌فودی یاد کرد و خبرساز شد.

 

 

درحالیکه بازیکنان آرسنال بعد از پیروزی شان درون زمین در حال جشن گرفتن بوده و از شادی سر از پا نمی شناختند هاروی الیوت با شروع یک لایو اینستاگرامی شروع به تمسخر آنها کرد و جام کامیونیتی شیلد را بی ارزش خواهند.

 

الیوت در این بازی روی نیمکت نشسته بود و از سوی یورگن کلوپ به میدان فرستاده نشد. او در پایان بازی در یک لایو اینستاگرامی گفت: " اصلاً جام نگرانی نیست، جام فست‌فودی مال آنها شد". این بازیکن جوان لیورپول که تنها 17 سال سن دارد در ادامه لایو خود به شش قهرمانی لیورپول در اروپا اشاره کرده و برای آرسنالی ها کری خوانی کرد.

 

هواداران آرسنال اما از این حرکت الیوت خشمگین شده بودند و در شبکه های اجتماعی به تندی واکنش نشان دادند.

 

یکی از هواداران آرسنال با اشاره به سن و سال کم و عدم حضور او در اکثر بازی‌های مهم لیورپول نوشت: " هاروی الیوت طوری درباره جام فست‌فودی صحبت می‌کند و از چمپیونزلیگ صحبت می‌کند انگار خودش در جریان قهرمانی‌های لیورپول در میدان بوده! ".

 

 

اما هواداران لیورپول در نقطه مقابل از کری خوانی بازیکن جوان شان خوشحال شد و به دفاع از او برخاستند.

 

 

 

لیورپول آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول آرسنال کامیونیتی شیلد هاروی الیوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • گل زیبای الیوت به تاتنهام (لیورپول 4-0 تاتنهام)
  • (ویدئو) شوت دیدنی الیوت؛ گل چهارم لیورپول به تاتنهام در دقیقه ۵۹
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال