Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:17:30 GMT

طرح دولت عراق برای تسهیل در انتقال عزاداران حسینی به اماکن مقدس

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۴۰۰

طرح دولت عراق برای تسهیل در انتقال عزاداران حسینی به اماکن مقدس

‍‍‍‍‍‍

یکی از مسئولان وزارت حمل و نقل عراق از تلاش مستمر ناوگان حمل و نقل این کشور برای خدمت به زائران امام حسین(ع) خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری اخبار العراق، وزارت حمل و نقل عراق امروز یکشنبه از بکارگیری همه توان برای تضمین اجرای روند انتقال زائران امام حسین(ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سلمان البهادلی» از مسئولان وزارتخانه حمل و نقل عراق اعلام کرد: ناوگان حمل و نقل و اتوبوس‌های مسافربری از زمان شروع مراسم اقدام به انتقال زائران امام حسین(ع) بر اساس طرح از پیش تعیین شده به اماکن مقدس و برعکس کرده‌اند و این روند تا انتقال آخرین زائر ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بر اساس این طرح بیش از 30 هزار خودرو و 450 اتوبوس و در روند انتقال زائران از استانهای مختلف عراق به اماکن مقدس و بالعکس مشارکت دارند تا روند انتقال به آسانی و بدون هیچ مشکلی انجام شود.

البهادلی به تلاشهای این وزارتخانه برای جابجایی زائران امام حسین(ع) در داخل شهر مقدس کربلا هم اشاره کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل به طور مداوم برای روان بودن حرکت انتقال زائران فعال است و اتوبوس‌های اضافی و خودروهایی در محور الابراهیمیه که با ازدحام بیشتری روبرو است، در حال خدمت رسانی هستند.

تدابیر دولت عراق برای جابجایی عزاداران حسینی در کربلای معلیتدابیر امنیتی ویژه مراسم شب عاشورا در ذی‌‌ قار عراق

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ خشم آمریکایی‌ها از تلاش بغداد برای خرید جنگنده‌های سوخو ۵۷ از روسیه ۲ تصاویر حاج قاسم و ابو مهدى در حرم امام حسین (ع) ۳ رویترز: کشتی ایرانی ۱۴۰۰۰ تن آلومینا در ونزوئلا بارگیری کرد ۴ اعلام تعداد مفقودشدگان انفجار بندر بیروت توسط ارتش لبنان ۵ تغییرات در وزارت دفاع عراق+سند ۶ هلاکت سرکرده گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا در دیرالزور ۷ نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ به پیروی از مکتب امام حسین(ع) افتخار می‌کنیم ۸ شهادت یکی از فرماندهان حشد شعبی در خانقین+عکس مهمترین اخبار بین الملل نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ به پیروی از مکتب امام حسین(ع) افتخار می‌کنیم طرح دولت عراق برای تسهیل در انتقال عزاداران حسینی به اماکن مقدس شمارش معکوس برای معرفی نخست وزیر جدید لبنان/ نام «تمام سلام» برای نخست وزیری قوت گرفت فرمانده حشد: بر عهد خود با شهید ابومهدی پایبندیم/ امنیت کامل کربلا از چهار محور مهمترین اخبار تسنیم تلاش آمریکا برای دزدی ۱.۷ میلیارد دلار دارایی ایران در اروپا/ بانک مرکزی: پیگیری‌ حقوقی لازم برای آزادسازی وجوه در دست اقدام است حرم رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را با جدیت رعایت می‌کنند نصرالله: میلیون‌ها دلار برای حملات رسانه‌ای علیه حزب‌الله هزینه می‌شود/ به پیروی از مکتب امام حسین(ع) افتخار می‌کنیم بازخوانی اسرارآمیزترین پرونده جهان اسلام؛ چهل و دومین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زائران امام حسین ع انتقال زائران اماکن مقدس بین الملل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد هدفی مهم را در بلندی‌های اشغالی جولان هدف حمله پهپادی قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما با استفاده از پهپاد هدفی حیاتی را در جولان اشغالی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که این حمله در راستای مقابله با دشمن صهیونیستی و حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست علیه غیرنظامیان فلسطینی به ویژه زنان، کودکان و افراد سالخورده انجام گرفته است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیروز 198 طوفان‌الاقصی|حمله پهپادی به جولان اشغالیعملیات پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال