Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا شامگاه شنبه یک گزارش خبری مبنی بر اینکه ایالات متحده در حال کاهش حضور نظامی خود در عراق است، تایید کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا یک گزارش از "وان امریکا نیوز نتورک" را بازانتشار کرد که تاکید داشت شمار نظامیان آمریکایی در عراق از ۵۲۰۰ نیروی فعلی به ۳۵۰۰ تن کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، نیروهای عراقی اکنون برای ادامه مبارزه خودشان علیه داعش توانمندتر هستند.

ترامپ در پیامی توییتری در کنار لینک این مطلب خبری نوشت: آمریکا قصد دارد از حضور نظامی در عراق بکاهد.

رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی پنجشنبه برای پذیرش نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات سوم نوامبر وعده داد تا آمریکا را از "جنگ های بی پایان و پرهزینه خارجی" بیرون بکشد.  

براساس گزارش شورای روابط خارجی، جنگ در عراق هفت سال به طول انجامیده و ده هزار تلفات از غیر نظامیان عراقی بر جای گذاشته است.

پیشتر هم روزنامه «وال استریت ژورنال» در گزارشی با استناد به اظهارات مقامات ارشد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارش داد، این وزارتخانه قصد دارد تعداد سربازان مستقر در عراق را تا دو یا سه ماه دیگر به ۳۵۰۰ تن کاهش دهد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ نظامیان آمریکایی در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم